Londonська стартап-компанія в галузі споживчої технології Nothing залучила інвестиції в обсязі 200 мільйонів доларів і має намір започаткувати нову еру “пристроїв, орієнтованих на штучний інтелект”, що функціонуватимуть на операційних системах, які “значно відрізняються від нинішніх”.
У прес-релізі, що є своєрідним маніфестом технологій, засновник і генеральний директор Nothing Карл Пей зазначив, що цей грошовий влив — з оцінкою компанії в 1,3 мільярда доларів — допоможе розширити канали збуту та прискорити інновації.
В центрі планів компанії — штучний інтелект. Пей зазначив, що компанія “будує основи для майбутнього” на основі цілеспрямованої “AI ОС”, щоб забезпечити “гіперперсоналізований досвід”. Проте залишається невідомим, чи буде нова операційна система Nothing базуватися на Android, як це робить Nothing OS. Ми звернулися за додатковими роз’ясненнями.
Ця “платформа, орієнтована на AI”, за словами Пея, буде працювати на вже поширених пристроях, таких як смартфони, навушники та смарт-годинники, а також на інших пристроях, таких як смарт-окуляри, електромобілі та гуманоїдні роботи. Він впевнено прогнозує, що нова ОС Nothing буде здатна працювати з “усім, що з’явиться далі”. Водночас, торік у жовтні Пей з такою ж впевненістю стверджував, що “AI — це лише інструмент” і що операційну систему компанії не слід називати AI-операційною системою.
Nothing має намір випустити свої перші пристрої, орієнтовані на AI, наступного року. Основним викликом для компанії стане створення попиту в категорії, яка історично не змогла залучити масового споживача і де успіху зазнали навіть найбільші гравці, такі як Apple. Конкурентів теж не бракує, включаючи таємничий “пристій без екрана”, який розробляє колишній дизайнер Apple Джоні Айв у співпраці з OpenAI.
Nothing стверджує, що має унікальну позицію для створення цих майбутніх AI-пристроїв. “Володіння останньою милею каналу збуту з усіма його контекстуальними та користувацькими знаннями є важливим для розвитку ОС, яка допоможе людям у повсякденному житті”, — зазначив Пей. “AI-ОС, яка не знає свого користувача і не є постійно присутньою, не зможе забезпечити гіперперсоналізований досвід. Це наступна глава для Nothing, інтеграція AI-досвіду у наші апаратні пристрої, щоб переосмислити, як технології доповнюють нас.






