
Цього тижня генеральні директори технологічних компаній почали використовувати AI-аватарів, щоб замінити себе під час презентацій фінансових звітів.
Кейс компанії Klarna
Фінансова організація Klarna представила AI-версію свого генерального директора та співзасновника Себастьяна Сєміятковського у 83-секундному відео, в якому йдеться про результати за перший квартал 2025 року. В описі до відео згадано, що “аватар AI” представляє результати, а його віртуальний образ починає відео словами: “Це я, або точніше, мій AI-аватар.”
Сєміятковський вже неодноразово говорив про те, як технології штучного інтелекту використовуються у бізнесі компанії. Цього місяця він повідомив CNBC, що Klarna скоротила чисельність працівників частково через інвестиції в AI. Це не перший випадок, коли компанія використовує AI-версію Сєміятковського для повідомлення про результати.
Використання AI в Zoom
Генеральний директор Zoom Ерік Юань також скористався AI-аватаром під час конференції з фінансовими результатами за перший квартал 2026 року. “Сьогодні я використовую наші індивідуальні аватари для Zoom Clips з AI Companion, щоб поділитися своєю частиною звіту,” – сказав аватар Юаня у відео. “Я пишаюсь, що я серед перших генеральних директорів, які використовують аватар у фінансових звітах.” У верхньому правому куті відео з’являється повідомлення “створено за допомогою Zoom AI Companion”.
Проте справжній Ерік Юань був присутній під час живого запитання та відповіді. “Мені дійсно подобається мій AI-генерований аватар,” – сказав він, відповідаючи на перше запитання. “Я думаю, ми продовжимо його використовувати. Можу сказати — мені це дуже до вподоби.” Це не дивно, враховуючи, що Юань хоче, щоб “цифрові двійники” відвідували зустрічі від вашого імені.