Steam тепер демонструє, як генерація кадрів змінює ваші ігри

Компанія Valve представила новий монітор продуктивності у Steam, який допоможе користувачам зрозуміти, чому гра може працювати не так гладко, як хотілося б. Цей інструмент не лише відображає загальний FPS, а також демонструє, скільки з цих кадрів було створено за рахунок технологій, таких як DLSS від Nvidia або FSR від AMD.

Ця зміна входить до оновлення Steam Client, яке вже доступне, хоча Valve зазначає, що ця “перша версія” орієнтована на “користувачів Windows та на найбільш популярне апаратне забезпечення GPU.”

Компанія стверджує, що новий монітор продуктивності наразі пропонує до чотирьох різних рівнів деталізації: один показник FPS, деталі FPS, використання CPU та GPU, а також “повні дані FPS, CPU, GPU та RAM”. Чим більше інформації ви оберете для відображення, тим більше місця на екрані займатиме монітор продуктивності.

Раніше Steam пропонував лише простий лічильник FPS, але розподіл створених кадрів та повністю рендерених кадрів вашими графічними ядрами може допомогти вам краще зрозуміти ключові відмінності між тим, що ви бачите, і тим, яким є ігровий процес. “Генерація кадрів не може допомогти вирішити такі проблеми, як затримка введення, що важливо для гравців у конкурентних іграх, але вона може зробити зображення візуально більш плавним на сучасних моніторах з високою частотою оновлення”, — зазначає Valve у документі підтримки про монітор продуктивності.

У реальності це означає, що ви можете з’ясувати, чи ваша гра здається такою, що працює на рівні 30 FPS, адже дійсно працює на 30 FPS у рамках ігрового движка, хоча ви бачите візуально більш гладке зображення завдяки “штучним кадрам” від Nvidia та AMD. (Це викликало суперечки у спільноті ПК-ігор, і, схоже, Valve не займає чіткої позиції в цьому питанні.)

Valve вже надала геймерам на портативних пристроях можливість отримувати швидкі дані, інтегрувавши такі інструменти, як MangoHud у Steam Deck та SteamOS, які подібно дозволяють вам моніторити ваше використання CPU, графіки, RAM та обережно керувати витратою заряду батареї. Однак наявність подібної функції в настільній версії Steam зробить цю інформацію значно доступнішою для значно більшої кількості гравців.

Valve також планує “додати деякі додаткові дані до накладки продуктивності в майбутньому, щоб виявляти певні розповсюджені проблеми з продуктивністю апаратного забезпечення та показувати більше узагальнення продуктивності вашої гри у самій накладці, коли ви натиснете shift-tab”.

  • Демченко Галина

    Related Posts

    Cloudflare почне за замовчуванням блокувати АІ-сканери

    Програма “Оплата за обробку” дозволить видавцям встановлювати ціну за доступ AI-скребкам до їх контенту. Компанії, що займаються штучним інтелектом, зможуть переглядати ціни та обирати, чи зареєструватися для сплати збору “Оплата…

    AMC попереджає глядачів про очікування “25-30 хвилин” реклами

    AMC Theatres спростить глядачам можливість дізнатися, коли точно розпочинається сеанс фільму, щоб уникнути довгих рекламних блоків. На сайті AMC при покупці квитків з’являється нове оголошення, що попереджає: «фільми починаються через…

    You Missed

    Figma виходить на біржу

    Figma виходить на біржу

    Revolut придбає аргентинський банк Banco Cetelem – Bloomberg

    Revolut придбає аргентинський банк Banco Cetelem – Bloomberg

    Take-Two Interactive продовжує співпрацю з НБА, НБПА, ВНБА та ВНБПА

    Take-Two Interactive продовжує співпрацю з НБА, НБПА, ВНБА та ВНБПА

    Steam тепер демонструє, як генерація кадрів змінює ваші ігри

    Steam тепер демонструє, як генерація кадрів змінює ваші ігри

    Google Photos отримує ряд покращень у застосунку

    Google Photos отримує ряд покращень у застосунку

    PlayStation-спільнота отримає доступ до Зони: S.T.A.L.K.E.R. 2 готується до виходу на PS5

    PlayStation-спільнота отримає доступ до Зони: S.T.A.L.K.E.R. 2 готується до виходу на PS5