
Комунікаційна платформа Slack планує впровадити нові функції, що використовують штучний інтелект, для полегшення розуміння складної корпоративної термінології та сприяння користувачам у виконанні найважливіших завдань. В компанії анонсували, що незабаром з’явиться можливість пояснювати незрозумілі терміни, а також асистент для автоматизації рутинних письмових завдань, таких як підсумовування розмов і ведення нотаток.
Новий функціонал контексту повідомлень з використанням ШІ миттєво пояснюватиме значення абревіатур або незнайомих фраз, коли користувач курсором наведеться на них. Для специфічної термінології компанії Slack обіцяє використовувати словник та історію розмов користувача, щоб розділити назви проєктів, внутрішні інструменти або скорочення, притаманні команді. Це допоможе заощадити час, оскільки більше не потрібно буде вручну шукати ці терміни або запитувати колег про їхнє значення.
Асистент для написання, який незабаром з’явиться на канвасах, також сприятиме оптимізації робочих процесів, що дозволить користувачам зосереджуватися на важливіших завданнях. Він може генерувати проєктні брифінги на основі розмов у Slack, виділяти й призначати задачі, а також переробляти текст в різних стилях, наприклад, офіційному чи дружньому. Крім того, асистент зможе надати повний транскрипт зустрічей у Slack і виділити основні моменти обговорення.
Функція, яка генерує завдання за допомогою ШІ, найближчим часом буде підсумовувати вимоги до завдань, коли користувачів згадують у повідомленнях з подальшими запитами, термінами чи проханнями. Це допоможе пріоритизувати найважливіші завдання. Крім того, Slack впровадить короткі резюме профілю користувачів, які нададуть швидкий огляд ролі та останніх внесків колеги, щоб дати контекст про незнайомих членів команди. Всі згадані функції поки що розробляються, але терміни їх впровадження не були уточнені.
Також Slack повідомив, що дві інші функції вже доступні для загального використання. Користувачі платних планів Enterprise можуть скористатися чат-ботом Enterprise Search, який відповідає на запитання, використовуючи інформацію з бази даних робочого простору, а функція перекладу на базі ШІ тепер повністю доступна для клієнтів з планами Business Plus.