Штучний інтелект створив телевізійну рекламу за $2000 — і це тільки початок

У соціальних мережах останнім часом можна було зустріти незвичайні відео з AI, в яких генеровані штучним інтелектом персонажі потрапляють у абсурдні ситуації або просто несуть нісенітницю. У середу ввечері беттінг-платформа Kalshi вирішила вивести цю тенденцію за межі віртуального світу, розмістивши безглузду рекламу, створену AI, під час трансляції фіналу НБА, яка коштувала всього 2000 доларів.

У рекламі показано, на що “люди” ставлять ставки: чи виграє Oklahoma City Thunder або Indiana Pacers у фіналі НБА, скільки ураганів станеться цього року, а також чи зросте ціна на яйця цього місяця. У рекламі з’являється старший чоловік у ковбойському капелюсі з чихуахуа на руках, людина, що плаває у басейні з яйцями, та прибулець, що випиває пиво.

У пості на платформі X PJ Accetturo, який позиціонує себе як “AI Режисер”, розповів, що Kalshi найняла його для створення реклами за допомогою текстово-відео генератора Google Veo 3.

“На створення рекламного ролика пішло близько 300-400 генерацій для отримання 15 якісних шматків,” зазначає Accetturo. “Одна особа, 2-3 дні. Це зниження витрат на 95% у порівнянні з традиційною рекламою.”

Accetturo розкриває процес створення реклами, в якому він писав сценарій і просив Gemini згенерувати список кадрів із підказками для Veo 3. “Я завжди прошу його повернути 5 підказок за раз — більше, і якість починає падати,” пише Accetturo. Після генерації підказок він вставляє їх у Veo 3 і складає рекламу, використовуючи відеоредактори, такі як CapCut або Adobe Premiere Pro.

З моменту запуску Veo 3 минуло всього кілька тижнів, і якщо ми вже бачимо рекламу, створену AI, по телебаченню, то, напевно, ми можемо очікувати ще більше. У соціальних мережах вже є безліч відео, які важко відрізнити від згенерованих штучним інтелектом, не кажучи вже про інструменти AI, які великі компанії, такі як Amazon, Meta та Netflix, планують надати рекламодавцям.

  • Демченко Галина

    Related Posts

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Компанія, що займається веб-пошуком на базі штучного інтелекту, Perplexity, знову зіткнулася з позовом, цього разу від Encyclopedia Britannica та Merriam-Webster через порушення авторських прав та торгових марок. Britannica, яка є…

    Ілон Маск намагається приглушити голоси працівників Microsoft, які критикують Чарлі Кірка

    Ілон Маск закликає генерального директора Microsoft Сатіа Наделлу звернути увагу на працівників Blizzard, які критикували Чарлі Кірка після його смерті. Пост Маска містить цитату з обговорення на X, у якому…

    You Missed

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    ТОП способів вивести гроші з мобільного рахунку на карту

    ТОП способів вивести гроші з мобільного рахунку на карту

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Розумно запустити туристичну картку в Індії

    Розумно запустити туристичну картку в Індії

    Незрозуміла нова назва Fire TV Stick 4K від Amazon

    Незрозуміла нова назва Fire TV Stick 4K від Amazon