
У соціальних мережах останнім часом можна було зустріти незвичайні відео з AI, в яких генеровані штучним інтелектом персонажі потрапляють у абсурдні ситуації або просто несуть нісенітницю. У середу ввечері беттінг-платформа Kalshi вирішила вивести цю тенденцію за межі віртуального світу, розмістивши безглузду рекламу, створену AI, під час трансляції фіналу НБА, яка коштувала всього 2000 доларів.
У рекламі показано, на що “люди” ставлять ставки: чи виграє Oklahoma City Thunder або Indiana Pacers у фіналі НБА, скільки ураганів станеться цього року, а також чи зросте ціна на яйця цього місяця. У рекламі з’являється старший чоловік у ковбойському капелюсі з чихуахуа на руках, людина, що плаває у басейні з яйцями, та прибулець, що випиває пиво.
У пості на платформі X PJ Accetturo, який позиціонує себе як “AI Режисер”, розповів, що Kalshi найняла його для створення реклами за допомогою текстово-відео генератора Google Veo 3.
“На створення рекламного ролика пішло близько 300-400 генерацій для отримання 15 якісних шматків,” зазначає Accetturo. “Одна особа, 2-3 дні. Це зниження витрат на 95% у порівнянні з традиційною рекламою.”
Accetturo розкриває процес створення реклами, в якому він писав сценарій і просив Gemini згенерувати список кадрів із підказками для Veo 3. “Я завжди прошу його повернути 5 підказок за раз — більше, і якість починає падати,” пише Accetturo. Після генерації підказок він вставляє їх у Veo 3 і складає рекламу, використовуючи відеоредактори, такі як CapCut або Adobe Premiere Pro.
З моменту запуску Veo 3 минуло всього кілька тижнів, і якщо ми вже бачимо рекламу, створену AI, по телебаченню, то, напевно, ми можемо очікувати ще більше. У соціальних мережах вже є безліч відео, які важко відрізнити від згенерованих штучним інтелектом, не кажучи вже про інструменти AI, які великі компанії, такі як Amazon, Meta та Netflix, планують надати рекламодавцям.