
Компанія Uber представила новий вид поїздок, які рухаються за визначеним маршрутом, приходять кожні 20 хвилин, включають до двох інших пасажирів і коштують на 50% менше, ніж поїздка на UberX. Іншими словами, це автобус.
Протягом багатьох років Uber та його менш відомий конкурент Lyft піддавалися легкій критиці в інтернеті за те, що іноді випускають продукти, які занадто нагадують громадський транспорт. Це, ймовірно, знову встане на порядок денний з запуском послуги Route Share, яка передбачає попередньо визначене місце підбору, до якого клієнт повинен дійти за кілька хвилин, а потім знову піти до свого точного пункту призначення. Ця послуга буде доступна лише у вибраних містах і тільки під час години пік вранці та ввечері.
На жаль, Uber вже почув усі гумористичні коментарі про те, що компанія “винайшла автобус”. Тим не менш, якщо кінцевий продукт користується популярністю та є вигіднішим, ніж інші послуги замовлення поїздок, важливо, що результат буде радувати клієнтів.
“Ми є доповненням до громадського транспорту”, — каже головний продуктолог Uber Сачін Кансан в інтерв’ю. “Ми розглядаємо це як шлях до зменшення витрат на власність автомобіля, оскільки люди переходять від водіння власного автомобіля до використання таких продуктів, як Uber Share та тепер Route Share”.
Route Share — остання автобусоподібна пропозиція Uber
Запуск Route Share відбувається під час щорічного заходу Uber Go/Get, де компанія представляє нові функції в своїх службах таксі та доставки їжі. Цьогорічний захід зосереджений на темі доступності. І Route Share, з додатковими пішими переходами та обмеженою доступністю, є однією з найбільш бюджетних послуг Uber на сьогодні.
Компанія стверджує, що ціна буде на 50% нижчою, ніж на UberX. Наприклад, поїздка з Верхнього Вест-сайду до Нижнього Сайду Манхеттена: звичайна поїздка на UberX коштує 38 доларів, а Route Share — всього 19 доларів.
“Люди відчувають дедалі більше невизначеності”, — зазначив Кансан. “Вони бачать, як ціни зростають в різних сферах життя. І це справді викликає деяку тривогу”.
Uber вже намагалася запровадити схожі рішення раніше, пропонуючи клієнтам трохи почекати або пройти трохи далі в обмін на знижені тарифи. Uber Pool стала першою спробою переконати пасажирів пожертвувати частиною комфорту заради більш ефективного спільного використання автомобіля, але ця послуга зіткнулася з поганим плануванням і нереалістичними очікуваннями. Кансан зазначає, що Uber Share, нинішня версія послуги, справляється набагато краще, досягаючи майже мільйона поїздок на місяць.
Route Share буде доступна під час робочих годин з понеділка по п’ятницю (з 6:00 до 10:00 та з 16:00 до 20:00 за місцевим часом) у Нью-Йорку, Сан-Франциско, Чикаго, Філадельфії, Далласі, Бостоні та Балтиморі. У майбутньому планується додання інших міст. Починаючи з сьогоднішнього дня, пасажири в цих містах можуть обрати варіант перегляду найближчих маршрутів — з підбором кожні 20 хвилин — і забронювати місце за 7 днів до 10 хвилин до запланованого підбору.
Зафіксуйте ціни на певну кількість поїздок
Uber також анонсує нову функцію фіксації цін, яка дозволяє користувачам зафіксувати певну ціну на до 10 маршрутів за лише 2,99 долари на місяць. Якщо попередня ціна нижча, ніж зафіксована, клієнти отримаєть ту нижчу ціну. Кансан зазначає, що ця функція орієнтована на користувачів, які часто здійснюють однакові поїздки і хочуть мати передбачуваність у витратах. Нова функція доступна в таких містах, як Чикаго, Даллас, Х’юстон, Лас-Вегас, Майамі, Нешвілл, Орландо, Фінікс, Сан-Франциско, Вашингтон і незабаром по всій країні та в Бразилії.
Для отримання додаткових знижок користувачі, які знають, що планують здійснити певну кількість поїздок на місяць — від п’яти до двадцяти, — можуть попередньо оплатити ці поїздки за зниженою ціною. Пасажири можуть розраховувати на знижки до 15% при купівлі передплачених абонементів.
Що стосується доставки їжі, то Uber нарешті розкриває деталі партнерства з Open Table. Додаток для резервування столиків буде інтегровано в додаток Uber, щоб спростити процес бронювання столика і замовлення автомобіля для виїзду в ресторан. Поїздки, заброньовані через інтеграцію Open Table, також будуть знижені. Підписники Uber One отримають доступ до ексклюзивних закладів ресторану, які не відкриті для всіх. Для замовлень продуктів Uber Eats клієнти тепер можуть використовувати нову функцію слайдера, щоб вказати, скільки грошей вони хочуть зекономити, що змусить додаток знайти дешевші аналоги товарів, які можуть бути дешевшими за брендові товари.
У сукупності, Кансан говорить, що ці нові пропозиції допоможуть зменшити витрати на використання Uber, особливо в часи, коли люди стурбовані зростанням цін.
“Правда в тому, що люди, які щоденно користуються нашою платформою, це не лише бізнесмени, що подорожують до аеропортів”, — зазначив він. “Щоденні працівники, робітники змін, медсестри та кухарі ресторанів також користуються нашою платформою”.