
Nissan поділився новими деталями щодо майбутнього 2026 року Leaf, який повернеться у формі кросовера SUV з оцінковим запасом ходу до 303 миль, подвійними зарядними портами та вбудованим програмним забезпеченням Google. Оновлений Leaf з’явиться у дилерів у США вже цієї осені, ціна поки що не оголошена.
Перше покоління Leaf мало певну привабливість — хоч і не в найкращому вигляді. Друге покоління також не було кращим, з невиразним дизайном та застарілим зарядним портом CHAdeMO, що явно свідчило про застарілість.
Модель 2026 року представляє собою значний крок вперед у порівнянні з попередниками майже в усіх аспектах. Натомість повільного хетчбека з’явився стильний кросовер, який має покращену аэродинаміку (коефіцієнт лобового опору 0.26, зменшений з 0.29) і оцінковий запас ходу в межах 259–303 миль (значно більше, ніж максимальний запас 212 миль у попередній моделі).
Новий Leaf також відрізнятиметься подвійними зарядними портами: один стандартний порт, який сумісний з CCS, та додатковий порт NACS, що дозволяє використовувати широку мережу зарядних станцій Tesla. Це точно покращить процес зарядки Leaf 2026 року в порівнянні з моделями на базі CHAdeMO.
«Ми повністю переосмислили цінності нового покоління Leaf», сказав Таке Нобутак, директор програми дизайну Nissan, у пресрелізі. «Ми зробили його простим і чистим, але з більш енергійним відчуттям. Ми впевнилися, що новий Leaf має динамічну форму, перевіряючи її раз за разом, щоб досягти наших амбітних аеродинамічних цілей».
«Ми повністю переосмислили цінності нового покоління Leaf».
Це величезний крок уперед у порівнянні з поточним Leaf, який востаннє оновлювався в 2023 році. Незважаючи на те, що він був піонером у сегменті електромобілів зі своєю нульовою викидною системою та доступною стартовою ціною, Leaf опинився на межі зникнення через низький обсяг продажів і зменшення актуальності. Тепер він відновлений з характеристиками, більш відповідними сучасним вимогам, ніж ті, з яких він вийшов.
Покупці автомобілів, особливо в США, все більше відмовляються від хетчбеків, віддаючи перевагу всьому, що нагадує SUV. Навіть Toyota Prius, раніше неприваблива, була перероблена в більш стрімкий седан, так що появу кросовера Leaf виглядає логічно.
Модель 2026 року оснащена новою 75кВтг рідинно-охолодженою літій-іонною батареєю з електромотором потужністю 214 кінських сил. Вона здатна швидко заряджатися зі швидкістю до 150кВт, а два порти забезпечать гнучкість без необхідності адаптера, хоча швидка зарядка доступна лише через один. На стороні водія, над крилом, є порт J1772, сумісний з більшістю домашніх та громадських зарядних пристроїв рівня 2. З боку пасажира, порт NACS дозволить швидку зарядку на будь-якій станції Tesla Supercharger.
Новий Leaf також стане першим електромобілем Nissan з функцією Plug and Charge, яка дозволяє водіям просто підключити автомобіль для зарядки без необхідності вводити платіжні дані або реєструватися у сторонньому додатку. Nissan оцінює, що швидка зарядка з 10 до 80 відсотків триватиме 35 хвилин.
Базова версія Leaf S буде стартовою, в той час як версії S Plus і SV Plus пропонують покращення, такі як більша батарея та 18-дюймові легкосплавні колеса. Nissan також додасть четвертий рівень комплектації — Platinum Plus, який має 19-дюймові колеса та 10-колонкову аудіосистему Bose з вбудованими спікерами в передніх підголівниках. Базова модель S, яка не буде доступна до весни 2026 року, отримає меншу батарею 52 кВтг і електродвигун на 174 кінських сили, з прогнозованим запасом ходу близько 255 миль.
Покращена система терморегулювання батареї та тепловий насос зроблять Leaf ідеальним електромобілем для зарядки взимку. Батарея Leaf закрита смоляною оболонкою, що допомагає захистити від холодного повітря, снігу та бруду під час зимових поїздок. Leaf також зможе використовувати «втрачене тепло» з електродвигуна та бортового зарядника, переоснащуючи це тепло для прогріву батареї до оптимального температурного діапазону. Стандартний тепловий насос на всіх комплектаціях ефективно обігрівати салон в холодні місяці. А обігрівач батареї допоможе довести батарею до оптимальної температури для швидкої зарядки в холодну погоду. Подвійні зарядні порти забезпечать гнучкість без необхідності адаптера.
Подвійні зарядні порти забезпечать гнучкість без необхідності адаптера
Nissan повідомляє, що його інженери тестували новий Leaf протягом 1500 днів у пустелях Південної Західної частини США та у Фairbanks, Аляска, щоб перевірити, як зарядка в умовах екстремальних температур.
Дизайн нового Leaf значно чистіший та аеродинамічніший, з висувними дверними ручками (вперше для Nissan), прихованими задніми ручками у стовпчику C, світлодіодним логотипом у передній решітці, розташованим прямокутним освітленням та опційною повнісною світловою смугою. Leaf 2026 побудовано на модульній платформі CMF-EV, яка також слугує основою для електромобіля Ariya. Ця платформа містить настройку «3-в-1» потужності Nissan, що поєднує електродвигун, інвертор і редуктор в одному блоці.
З вбудованим Google Leaf безшовно інтегрує такі додатки, як Google Асистент, Google Карти і Google Play у інфотейнмент-систему автомобіля. Наприклад, Google Карти покажуть запас ходу автомобіля та ємність батареї, а на певних маршрутах пропонуватимуть зупинки для зарядки, якщо пункт призначення перевищує запас потужності батареї.
Комплектації S та S Plus матимуть подвійні 12.3-дюймові екрани, які підключаються бездротово до Apple CarPlay та Android Auto. На комплектаціях SV Plus та Platinum Plus ці екрани розширяться до 14.3 дюймів.
Всі комплектації оснащені системою допомоги ProPILOT, яка включає допомогу в управлінні, центрування в смузі та адаптивний круїз-контроль. Новий Leaf також отримав технологію безпеки Nissan під назвою Secondary Collision Mitigation Braking, яка автоматично активує гальма після спрацьовування подушок безпеки, аби зменшити тяжкість удару або запобігти повторному зіткненню з іншим транспортним засобом.
Nissan обіцяє надати більше деталей про новий Leaf, включаючи ціну, до кінця року. Компанія також нещодавно оголосила про нові модифікації свого SUV Rogue та оновлені моделі середньорозмірних Pathfinder та Sentra, які з’являться незабаром.
У ідеалі новий Leaf має стати необхідним поштовхом для Nissan. Автовиробник переживає особливо важкий період з падінням продажів і зривом угоди щодо злиття з Honda. Він точно потребує нових продуктів для покращення свого загального іміджу. І хоч Leaf не зовсім новий, його новий вигляд, безумовно, приверне увагу.