
Останній випуск інтерв’ю серії “запитайте розробника” від Nintendo розкриває кілька цікавих деталей про нову гру для Switch 2 під назвою Mario Kart World. Серед багатьох тем обговорюється, чому гру не назвали Mario Kart 9, хоч вона є продовженням популярної Mario Kart 8, і це пов’язано з підходом гри до відкритого світу.
“Якби наша мета полягала лише в додаванні нових трас, ми б, напевно, назвали її Mario Kart 9,” пояснив продюсер Косуке Ябукі. “Але ми хотіли вивести серію на новий рівень. Тому цього разу ми вирішили відмовитися від нумерації і представити абсолютно нову назву — Mario Kart World. ‘MARIO KART WORLD’ уже було в концептуальному мистецтві на ранніх стадіях розробки.”
Команда розробників також обговорила походження гри на початковому Switch. Багато ключових аспектів World — включаючи взаємопов’язану карту та збільшення кількості гравців в гонці з 12 до 24 — були закладені на ранніх етапах, але вони виявилися складними для попереднього обладнання.
“Коли ми працювали над системою Nintendo Switch, нам було важко реалізувати все, що ми хотіли, тому ми завжди усвідомлювали, що від чогось відмовляємося,” сказав директор з програмування Кента Сато. “Ми обговорювали питання, пов’язані зі зниженням візуальної якості, роздільної здатності, і навіть серйозно розглядали можливість зменшення частоти кадрів до 30 fps у деяких випадках. Це була нелегка ситуація.” Ябукі додав, що коли з’явилася ідея перенести гру на Switch 2, “це справді стало справжнім променем надії.”
Існує ще багато інформації в цьому чотирьохчастинному Q&A, включаючи факт, що в грі буде 200 трас для прослуховування та важливість їжі з точки зору світобудування. Обов’язково ознайомтеся з усім матеріалом. Але моєю улюбленою деталлю залишається те, як персонаж на ім’я Корова потрапив до списку гонщиків. Як пояснює арт-директор Масаакі Ісікава, “Корова насправді є ключовим персонажем у серії Mario Kart.”
Після перегляду цього концептуального мистецтва, я не можу не погодитися: