Coca-Cola впроваджує інноваційні технології в свої рекламні кампанії, зокрема, використання генеративного штучного інтелекту. У новій різдвяній промоакції, що отримала назву “Holidays Are Coming”, компанія намагається оновити традиційний образ святкових роликів, проте результат викликав неоднозначну реакцію серед глядачів.
Щоб уникнути проблем з надто реалістичним зображенням людей, Coca-Cola вирішила звернутися до образів тварин. Проте стилістика реклами виглядає непослідовно: анімація полярних ведмедів, панд і лінивців не передає природності, а їх рухи здаються неприродними. Якщо порівняти цю рекламу з високоякісними deepfake-видео, створеними новітніми інструментами, відчувається значний розрив у якості.
Незважаючи на недоліки, є й певні позитивні зміни: цього року колеса знаменитих вантажівок Coca-Cola справді обертаються. Компанія співпрацювала з AI-студіями Silverside та Secret Level, які раніше взяли участь у створенні різдвяних реклам минулого року.
Хоча Coca-Cola не розкриває витрати на нову святкову кампанію, повідомляється, що в проекті брало участь близько 100 осіб, що є порівнянним з традиційними рекламними виробництвами без використання штучного інтелекту. Серед них п’ять спеціалістів AI з Silverside, які працювали з більш ніж 70 тисячами відеокліпів.
У той час, коли технології штучного інтелекту стрімко вдосконалюються, з’являються побоювання щодо майбутніх можливостей для зайнятості майстрів креативу. Проте компанія Coca-Cola вирішила не зупинятись перед ризиками, оскільки нові методи дозволяють значно скоротити час та витрати на виробництво. За словами директора з маркетингу Coca-Cola Маноло Арройо, замість річного планування, нові кампанії можна завершити всього за місяць.
Попри минулі невдачі компанія залишається впевненою у своїх нових підходах, намагаючись адаптуватися до змінюваних умов рекламного ринку.






