
OpenAI розглядає можливості для збільшення доходів, і впровадження реклами в ChatGPT є одним із варіантів. У ході інтерв’ю, керівник ChatGPT Нік Тюрлі зазначив, що не відкидає цю опцію, проте підкреслив, що OpenAI повинна бути “вкрай обережною і виваженою” стосовно впровадження реклами в ChatGPT.
### Розгляд майбутніх продуктів
Тюрлі також зазначив: “Ми будемо розробляти інші продукти, які можуть мати різні аспекти, і можливо, ChatGPT не є продуктом, орієнтованим на рекламу, оскільки він надто тісно пов’язаний з вашими цілями. Але це не означає, що ми не будемо створювати інші речі в майбутньому”. Він підкреслив, що важливо зберігати різноманіття варіантів, але також акцентував на неймовірності підписної моделі, її швидкому зростанні та значних невикористаних можливостях.
### Очікувані доходи
Повідомляється, що OpenAI планує отримати 12,7 мільярда доларів доходу цього року від підписок, що більше ніж у три рази перевищує 3,7 мільярда доларів, які компанія отримала у 2024 році. Однак, компанія все ще витрачає більше, ніж заробляє, і не очікує позитивного грошового потоку до 2029 року. Тюрлі також зазначив, що кількість користувачів ChatGPT перевищила 700 мільйонів, а кількість платних підписників становить 20 мільйонів.
### Безкоштовні користувачі
“Я б не вважав той факт, що більшість наших користувачів безкоштовні, розвитком проблеми”, – сказав Тюрлі. “Вважаю, що це можливість, на основі якої ми можемо створити спеціалізовані пропозиції для тих, хто готовий платити”.
### Додаткові джерела доходу
Ще один спосіб, яким OpenAI планує нарощувати доходи, – це отримання частки від продажів продуктів за рекомендаціями ChatGPT. Тюрлі зазначив, що компанія активно досліджує це питання з деякими торговими партнерами в рамках проекту “Комерція в ChatGPT”. OpenAI підкреслює, що не дозволить доходам від афілійованих програм впливати на рекомендації продуктів ChatGPT.
“Усі демонстрації, які ми проводимо в цій сфері, це чітко показують”, – сказав Тюрлі. “Чарівність ChatGPT полягає в тому, що він незалежно вибирає ваші продукти без будь-якого втручання, і це важливо зберегти”.