OpenAI розглядає можливості для збільшення доходів, і впровадження реклами в ChatGPT є одним із варіантів. У ході інтерв’ю, керівник ChatGPT Нік Тюрлі зазначив, що не відкидає цю опцію, проте підкреслив, що OpenAI повинна бути “вкрай обережною і виваженою” стосовно впровадження реклами в ChatGPT.
Розгляд майбутніх продуктів
Тюрлі також зазначив: “Ми будемо розробляти інші продукти, які можуть мати різні аспекти, і можливо, ChatGPT не є продуктом, орієнтованим на рекламу, оскільки він надто тісно пов’язаний з вашими цілями. Але це не означає, що ми не будемо створювати інші речі в майбутньому”. Він підкреслив, що важливо зберігати різноманіття варіантів, але також акцентував на неймовірності підписної моделі, її швидкому зростанні та значних невикористаних можливостях.
Очікувані доходи
Повідомляється, що OpenAI планує отримати 12,7 мільярда доларів доходу цього року від підписок, що більше ніж у три рази перевищує 3,7 мільярда доларів, які компанія отримала у 2024 році. Однак, компанія все ще витрачає більше, ніж заробляє, і не очікує позитивного грошового потоку до 2029 року. Тюрлі також зазначив, що кількість користувачів ChatGPT перевищила 700 мільйонів, а кількість платних підписників становить 20 мільйонів.
“Я б не вважав той факт, що більшість наших користувачів безкоштовні, розвитком проблеми”, – сказав Тюрлі. “Вважаю, що це можливість, на основі якої ми можемо створити спеціалізовані пропозиції для тих, хто готовий платити”.
Додаткові джерела доходу
Ще один спосіб, яким OpenAI планує нарощувати доходи, – це отримання частки від продажів продуктів за рекомендаціями ChatGPT. Тюрлі зазначив, що компанія активно досліджує це питання з деякими торговими партнерами в рамках проекту “Комерція в ChatGPT”. OpenAI підкреслює, що не дозволить доходам від афілійованих програм впливати на рекомендації продуктів ChatGPT.






