AT&T тестує помічника на основі штучного інтелекту для фільтрації телефонних дзвінків. Мобільний оператор планує впровадити цю функцію для обмеженого кола клієнтів цього року, порівнюючи її з «цифровим секретарем», який здатний розпізнавати та блокувати роботодавців на основі мережевої інформації, такої як ваша історія викликів.
“Це лише основа того, на що він здатний,”— говорить Енді Маркус, головний директор з даних AT&T, додаючи, що штучний інтелект у майбутньому зможе також допомагати у бронюванні або плануванні зустрічей, подібно до функцій Google Assistant.
Як працює помічник
Якщо ви отримуєте дзвінок з невідомого номера, помічник AT&T відповість і запитає додаткову інформацію про те, хто телефонує та чому. Якщо дзвінок відповідає певним критеріям, наприклад, якщо система визначає, що дзвонить людина за природою її голосу або виявляє відчуття терміновості, дзвінок буде перенаправлено до вас. В іншому випадку, помічник може залишити повідомлення або скинути виклик.
AT&T використовуватиме інформацію з мережі для визначення, чи є телефонний номер знайомим для вас, але також ви зможете додавати номери до списку «Не фільтрувати», що дозволить дзвінкам від маловідомих номерів, таких як ваш лікар або школа вашої дитини, проходити без затримок.
Маркус зазначає, що інтеграція штучного інтелекту безпосередньо в мережу оператора є тим, що робить цю функцію єдиною у своєму роді в порівнянні з іншими системами фільтрації дзвінків, запущеними Google та Apple.
“Використовуючи мережу, система розуміє, як ви, як споживач, виконуєте виклики,”— каже Маркус. “На основі того, що ми знаємо через мережу, якщо телефонує мій брат, ми бачимо, що я постійно з ним спілкуюся. Звісно, цей дзвінок має пройти.”
На відміну від функції Call Screen від Google, яка використовує список контактів на вашому телефоні для визначення, чи знаєте ви дзвонячого, AT&T не потребує особливого пристрою для використання цієї функції. Крім того, AT&T дозволить вам бачити транскрипцію дзвінка в режимі реального часу через свій додаток, що дозволить вам стежити за розмовою під час її проведення. Ви можете приєднатися до дзвінка в будь-який момент або дозволити штучному інтелекту обробити виклик і надати згенероване резюме розмови.






