
Instagram впроваджує нові функції, запозичені у конкурентів, та оновлює суперечливу можливість
Instagram отримує декілька нових можливостей, запозичених у конкурентів, а також оновлює функцію, яка викликала неоднозначну реакцію після впровадження раніше цього року.
Репост відкритих Reels та публікацій
З сьогоднішнього дня користувачі Instagram матимуть можливість репостити відкриті Reels та публікації з інших акаунтів. Як і в TikTok, всі репости збиратимуться в спеціальній вкладці вашого профілю та з’являтимуться у стрічках ваших підписників. Це невелика, але важлива зміна в функціоналі платформі: досі найбільш ефективним способом ділитися контентом інших користувачів було публікування його в Instagram Stories. Т тепер ви можете фактично “репостити” його.
Нова карта розташування
Instagram також запозичує ідею у Snapchat, додавши опцію карти розташування, що буде доступна у приватних повідомленнях. Ця карта демонструє останнє активне місце для друзів, які погодилися на використання функції, а також відображає контент з конкретних локацій, наприклад, музичних фестивалів, з яких багато людей публікують свої матеріали. Це аналог Snap Map, але перероблений для Instagram.
Оновлення функції взаємодії з Reels
Останнім часом Instagram оновлює свою існуючу функцію, яка демонструє, з якими Reels взаємодіювали ваші друзі — додаток, який не всім сподобався під час його першого оголошення. Ця вкладка нагадує давно зниклу вкладку “активність”, що показувала, з якими публікаціями взаємодіювали ваші друзі. Після запуску нової вкладки, орієнтованої на Reels, у США цього січня виникали побоювання щодо можливості відмовитися від показу ваших взаємодій всім вашим підписникам. Тепер ця вкладка буде доступна по всьому світу, проте з розширеними налаштуваннями: ви зможете приховувати свої уподобання та репости, а також вимикати взаємодії інших користувачів, якщо вони вас не цікавлять.
Зміни відображають більші нарікання користувачів
Усі ці невеликі зміни справляють вплив на ширші незадоволення, які виникли у користувачів Instagram протягом багатьох років через відхід платформи від своєї первісної мети — ділитися фотографіями з родинами та друзями. Зі збільшенням кількості Reels, які Instagram додає для конкуренції з TikTok, фотографії з акаунтів, на які ви підписані, стають дедалі менш видимими в основній стрічці. Сторінка профілю стала порівняно нерелевантною у порівнянні з тим, якою вона була раніше, оскільки рекомендаційна стрічка стала нормою — і репости можуть посилити цю тенденцію. Автори контенту часто скаржаться на свою нездатність досягти своїх підписників, і з кожним новим оновленням платформи для деяких користувачів це виглядає як навантаження, яке ніхто не просив. Чи зробить нова функція, схожа на Snap Map, платформу більш привабливою? Можливо, для деяких. Але навряд чи це задовольнить авторів контенту, які звели свою аудиторію на версії Instagram, якої вже не існує.