
Протягом семи днів на публічних дорогах поблизу тестового центру GM у Мілфорді та на острові Белл у Детройті відбулася спроба встановлення рекорду, використовуючи «розумні техніки водіння», які включали обмеження швидкості до 20-25 миль на годину. Автомобіль, який брав участь у тестуванні, — це Chevrolet Silverado EV Work Truck 2026 року з оцінюваним запасом ходу 493 милі. Проте, завдяки ряду коригувань, інженери GM змогли значно перевищити цей показник.
Які саме коригування були зроблені? По-перше, тестування проводилося влітку для «оптимізації температури навколишнього середовища для ефективності батареї», як зазначає GM. Вони також знизили лобові склоочисники, щоб зменшити опір, накачали шини до максимального допустимого тиску для зменшення кочення, зняли запасне колесо, щоб полегшити вагу, і оптимізували вирівнювання колес. На кузов автомобіля додали накриття для покращення аеродинаміки, а систему клімат-контролю вимкнули протягом всього тесту.
Тестування тривало протягом семи днів на тестовому полі GM у Мілфорді та на острові Белл у Детройті «з використанням розумних технік водіння».
Попередні версії Work Truck були також спрощеними, не мали великого сенсорного екрану, розкішного шкіряного інтер’єру, складаного середнього борта та менших легкосплавних коліс у порівнянні з іншими моделями. В моделях 2026 року з’явився сенсорний екран, але при цьому все ще зберігається менша вага, що дозволяє досягати більшого запасу ходу.
Silverado EV вже вражав рецензентів своїм безпрецедентним запасом ходу до спроби встановлення рекорду. У тесті видання Edmunds Silverado EV Work Truck з максимальним запасом батареї проїхав 539 миль на одному заряді, що на 47 миль більше, ніж оцінка EPA. Проте ефективність залишалася досить низькою, показавши 45.3 кВт*год на 100 миль, або 2.2 миль на кВт*год.
Нинішній рекорд Книги рекордів Гіннеса за найдальше водіння електромобіля на одному заряді належить компанії Lucid Motors за подорож на 749 миль на седані Air Grand Touring. Цей титул був отриманий у результаті змагання з Mercedes-Benz EQS 450+, який проїхав 649 миль.
Але GM не планує звертатися до Книги рекордів Гіннеса для визнання досягнення. «На даний момент немає планів подавати заявку до Гіннеса», — сказала представниця GM Кетрін Скейлс. «Це був проект, що виходив з захоплення, організований та виконаний інженерами GM».
Виправлення 5 серпня: Раніша версія цієї статті неправильно вказала місце проведення тесту GM. Це відбувалося на публічних дорогах поблизу тестового центру компанії, а не на приватному треку.