
AMC Theatres спростить глядачам можливість дізнатися, коли точно розпочинається сеанс фільму, щоб уникнути довгих рекламних блоків. На сайті AMC при покупці квитків з’являється нове оголошення, що попереджає: «фільми починаються через 25-30 хвилин після вказаного часу».
З сьогоднішнього дня AMC також планує показувати більше реклами, що може потребувати перегляду розкладу передпоказів, аби не перевищити 30-хвилинний ліміт. Компанія досягла угоди з рекламною мережею National CineMedia, за якою передбачено до п’яти хвилин реклами, що демонструється «після офіційного початку фільму». Також запроваджено додаткову 30-60-секундну «Platinum Spot», яка транслюється перед останнім або передостаннім трейлером.
Раніше AMC була єдиною великою мережею кінотеатрів, яка відмовилася від реклами National CineMedia, коли її запропонували у 2019 році. Тоді компанія заявила, що вважає, що «американські глядачі відреагують на це досить негативно». Зараз, у відповідь на фінансові труднощі через загальний спад відвідуваності кінотеатрів та касових зборів, AMC змінила свою позицію, зазначивши, що її конкуренти «активно брали участь у цій практиці понад п’ять років без жодного прямого впливу на відвідуваність».