Starling Bank, один з цифрових банків Великої Британії, представив новий інструмент на базі штучного інтелекту, який відповідає на питання про ваші витрати. Тепер ви можете легко дізнатися, скільки коштів ви витратили в Amazon за певний місяць, скільки грошей ви витратили на фастфуд протягом останнього року або скільки готівки ви отримали за певний період.
Цей інструмент Starling, або ж посилений пошук, як його називає банк, є необов’язковою функцією, що дозволяє задавати питання про ваші витрати. Інструмент, розроблений за допомогою Google Gemini, навіть пропонує персоналізовані запити відповідно до ваших витрат.
Транзакції відображаються за продавцями і автоматично сортуються у понад 50 налаштовуваних категорій, таких як рахунки, транспорт і продукти. Це дозволяє легко побачити, скільки ви витратили у конкретного продавця за певний період часу або скільки коштів пішло на такі категорії, як обіди в ресторанах. Я перевірив, скільки я витратив на McDonald’s за минулий рік, і, скажімо так, я тимчасово відмовлюсь від Біг Маків.
Корисна інформація буде представлена у вигляді графіків та аналітики ваших витрат, а також детального розподілу окремих платежів для продавців у визначеній категорії. Це допомагає вирішити проблему, коли у банківських додатках можна відстежувати платежі, але недостатньо зрозуміти свої фінанси.
«Ми вважаємо, що кожен може бути “добрим з грошима”, тому ми створили цю функцію, щоб люди могли взаємодіяти зі своїми фінансами в спосіб, який здається їм природним», — говорить Гаррієт Ріс, CIO Starling Bank. «Чим більше ви запитуєте або набираєте, тим більше дізнаєтеся про управління своїми фінансами.»
Starling один з небагатьох великих цифрових банків у Великій Британії, які обрали мобільний формат для впровадження змін у фінансовому секторі країни. Наразі Starling має 4.6 мільйона клієнтських рахунків, змагаючись з понад 12 мільйонами клієнтів Monzo і більш ніж 10 мільйонами Revolut. Усі троє значно випереджають традиційні банки в цифрових функціях, включаючи віртуальні дебетові картки, можливість відстежувати звички витрат і здійснювати транзакції в реальному часі.






