Devolver Digital скорочує 40 відсотків працівників у компанії Nerial, що займається серією Reigns

Американський видавець Devolver Digital звільнив 40% співробітників у внутрішній студії Nerial після виявлення “проблем” з недавніми релізами.

Ця студія найбільш відома завдяки розробці гри Reigns, а в останній час також The Crush House. Перша з них є однією з найуспішніших франшиз Devolver, заробивши понад 20 мільйонів доларів за весь час на п’яти релізах.

Devolver придбав Nerial у 2021 році разом із Firefly Studios та Dodge Roll. На сьогоднішній день на веб-сторінці студії у розділі “Про нас” зазначено 11 співробітників.

“Nerial пройшла через реорганізацію команди для вирішення проблем, пов’язаних з недавніми релізами, та для кращого підготовлення команди до майбутніх проектів,” йдеться у презентації для інвесторів Devolver за 2024 фінансовий рік. “Ця реорганізація призвела до скорочення чисельності співробітників на 40%.”

Devolver підтвердив, що протягом минулого фінансового року “перефокусував” кілька внутрішніх команд.

Польська студія Artificer була скорочена більш ніж на 50% на початку 2024 року, тоді як також скоротила чисельність співробітників Good Shepherd і дочірньої компанії Big Fan Games на 50% протягом року.

Загальна чисельність співробітників компанії зменшилася з пікового значення 303 наприкінці 2023 року до приблизно 270 наприкінці 2024 року. Це зменшення включає вже згадані звільнення.

Devolver зазначила, що продовжить “оцінювати належний розмір своєї глобальної присутності”, водночас зосереджуючись на інвестиціях у “ігри з потенціалом для розширення”.

“Основна частина інвестицій зараз спрямована на власні IP, з подібною увагою до існуючих франшиз і IP,” додали вони. “Витрати на власні проєкти у 2025 році включають Starseeker, наступний великий проєкт System Era Softworks, та інші неанонсовані тайтли. Витрати будуть зменшені в наступні роки — 2025 рік визнано нашим піковим роком інвестицій.”

Оцінюючи свої загальні результати, Devolver охарактеризувала 2024 рік як “сильний”, оскільки річний дохід зріс на 13% у порівнянні з минулим роком і склав 104,8 мільйона доларів. Чистий прибуток також зріс на 23% до 30,1 мільйона доларів.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Інді-хоррор гра “Horses”, розроблена студією Santa Ragione, нарешті вийшла в ефір, проте її доступність обмежена. Для багатьох гравців її реліз став несподіваним, адже розробники зіткнулися з труднощами на популярних цифрових…

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    You Missed

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Відкриття Realme P4x: Дата запуску, ключові характеристики та захоплюючий дизайн

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Ігри з конячками під забороною: що сталося в Epic Games Store?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Трамп може позбавити H-1B віз тих, хто працював у модерації контенту: що далі?

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?