Devolver Digital скорочує 40 відсотків працівників у компанії Nerial, що займається серією Reigns

Американський видавець Devolver Digital звільнив 40% співробітників у внутрішній студії Nerial після виявлення “проблем” з недавніми релізами.

Ця студія найбільш відома завдяки розробці гри Reigns, а в останній час також The Crush House. Перша з них є однією з найуспішніших франшиз Devolver, заробивши понад 20 мільйонів доларів за весь час на п’яти релізах.

Devolver придбав Nerial у 2021 році разом із Firefly Studios та Dodge Roll. На сьогоднішній день на веб-сторінці студії у розділі “Про нас” зазначено 11 співробітників.

“Nerial пройшла через реорганізацію команди для вирішення проблем, пов’язаних з недавніми релізами, та для кращого підготовлення команди до майбутніх проектів,” йдеться у презентації для інвесторів Devolver за 2024 фінансовий рік. “Ця реорганізація призвела до скорочення чисельності співробітників на 40%.”

Devolver підтвердив, що протягом минулого фінансового року “перефокусував” кілька внутрішніх команд.

Польська студія Artificer була скорочена більш ніж на 50% на початку 2024 року, тоді як також скоротила чисельність співробітників Good Shepherd і дочірньої компанії Big Fan Games на 50% протягом року.

Загальна чисельність співробітників компанії зменшилася з пікового значення 303 наприкінці 2023 року до приблизно 270 наприкінці 2024 року. Це зменшення включає вже згадані звільнення.

Devolver зазначила, що продовжить “оцінювати належний розмір своєї глобальної присутності”, водночас зосереджуючись на інвестиціях у “ігри з потенціалом для розширення”.

“Основна частина інвестицій зараз спрямована на власні IP, з подібною увагою до існуючих франшиз і IP,” додали вони. “Витрати на власні проєкти у 2025 році включають Starseeker, наступний великий проєкт System Era Softworks, та інші неанонсовані тайтли. Витрати будуть зменшені в наступні роки — 2025 рік визнано нашим піковим роком інвестицій.”

Оцінюючи свої загальні результати, Devolver охарактеризувала 2024 рік як “сильний”, оскільки річний дохід зріс на 13% у порівнянні з минулим роком і склав 104,8 мільйона доларів. Чистий прибуток також зріс на 23% до 30,1 мільйона доларів.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Шуhei Йошіда застерігає, що підпискові сервіси можуть стати “небезпечною” справою для розробників

    Колишній керівник PlayStation та прихильник незалежних розробників Шу Хей Йошида вважає, що зростання і потенційна домінуюча роль підписних сервісів, таких як Xbox Game Pass, можуть стати “небезпечною” тенденцією для розробників,…

    Звіт: Cliffhanger Games, що розробляло Black Panther, закрито EA

    Компанія Electronic Arts, за інформацією, закрила студію Cliffhanger Games, розташовану в Сіетлі, не пройшовши й двох років з моменту її заснування. Студія анонсувала свою першу гру – екшн з відкритим…

    You Missed

    У 2026 році вийде стратегія в реальному часі за мотивами Гри престолів

    У 2026 році вийде стратегія в реальному часі за мотивами Гри престолів

    Шуhei Йошіда застерігає, що підпискові сервіси можуть стати “небезпечною” справою для розробників

    Шуhei Йошіда застерігає, що підпискові сервіси можуть стати “небезпечною” справою для розробників

    Наступного року вийде Resident Evil Requiem

    Наступного року вийде Resident Evil Requiem

    Google збільшує кількість реклами у своїх результатах з AI

    Google збільшує кількість реклами у своїх результатах з AI

    Ігри для консолі Xbox несподівано з’явилися в додатку Xbox для ПК

    Ігри для консолі Xbox несподівано з’явилися в додатку Xbox для ПК

    Відмовлено у доступі до цієї сторінки