
Amazon проводить тестування нової функції – аудіо підсумків, створених за допомогою штучного інтелекту, які дозволять користувачам слухати, як двоє “ведучих” обговорюють особливості продукту. Окрім деталей про товар, ці аудіо матеріали також враховують відгуки користувачів і дані з інтернету.
Аудіопідсумки починаються з “дружнього нагадування”, що ви слухаєте фрагмент, створений AI, за яким слідує знайомство з “експертом” AI-ведучим, який, як передбачається, розповість про особливості продукту. Це схоже на аудіо огляди, створені AI від Google, де два AI ведучих обговорюють ваші дослідження, документи чи презентації в подкастному форматі.
У аудіофайлі для SHOKZ OpenRun Pro, AI ведучий знайомить нас з “Максом”, який зазначає, що ключова особливість цих навушників полягає в тому, що вони “передають звук через щелепи, а не безпосередньо в вуха”. Потім ведучий ставить питання про навушники, наприклад, хто зможе скористатися їхнім дизайном і чи відповідає якість звуку очікуванням.
“Хоча мікрофон отримує позитивні відгуки за функцію шумозаглушення, деякі користувачі вважають, що звуку не вистачає для повного занурення в музику,” – говорить AI “експерт” Макс. “Але клієнти зазначають, що вони краще, ніж навушники у вусі в певних ситуаціях.”
Аудіо підсумки, створені AI, наразі доступні лише деяким клієнтам у США, але компанія планує розширити їхнє застосування на більше продуктів та клієнтів в “ближчі місяці”.