Звіт: Meta скоротила понад 100 працівників Reality Labs

Meta, за повідомленнями, звільнила понад 100 працівників у своєму підрозділі Reality Labs.

Проблемний підрозділ займається розробкою носимих пристроїв та програмного забезпечення (колишній Oculus) і зазнав збитків у понад 17,7 мільярда доларів минулого фінансового року.

За інформацією Bloomberg, звільнення торкнулися більше ніж 100 співробітників у цьому відділі. Це число було підтверджено джерелом, яке знайоме з ситуацією.

Серед звільнених – працівники, які займалися додатком для фітнесу Meta Quest під назвою Supernatural.

«Ми глибоко засмучені тим, що ці зміни призвели до втрати деяких наших неймовірно талановитих членів команди», – йдеться в повідомленні команди Supernatural на Facebook.

Meta не надала подробиць щодо масштабів звільнень, але підтвердила, що проводиться скорочення.

«Деякі команди в Oculus Studios зазнають структурних змін і змін у ролях, що вплинули на чисельність команди», – зазначила представниця Meta Трейсі Клейтон у розмові з Bloomberg.

«Ці зміни мають на меті допомогти Studios працювати ефективніше над майбутніми змішаними реальнісними проектами для нашої зростаючої аудиторії, водночас продовжуючи надавати якісний контент для користувачів сьогодні», – додала вона.

Клейтон підкреслила, що Meta зберігає «зобов’язання інвестувати в змішані реальнісні проекти, зокрема у фітнес та ігри».

Ці скорочення відбуваються приблизно через шість місяців після того, як фінансовий директор Meta Сюзан Лі висловила думки про можливість більшої ефективності підрозділу Reality Labs, який витрачає кошти на великий рівень.

Meta має досвід у сфері скорочень, адже в січні компанія звільнила 5% свого персоналу, щоб «швидше позбутися низькоефективних працівників». Раніше компанія звільнила 21 тисячу співробітників у 2022 та 2023 роках.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Шуhei Йошіда застерігає, що підпискові сервіси можуть стати “небезпечною” справою для розробників

    Колишній керівник PlayStation та прихильник незалежних розробників Шу Хей Йошида вважає, що зростання і потенційна домінуюча роль підписних сервісів, таких як Xbox Game Pass, можуть стати “небезпечною” тенденцією для розробників,…

    Звіт: Cliffhanger Games, що розробляло Black Panther, закрито EA

    Компанія Electronic Arts, за інформацією, закрила студію Cliffhanger Games, розташовану в Сіетлі, не пройшовши й двох років з моменту її заснування. Студія анонсувала свою першу гру – екшн з відкритим…

    You Missed

    У 2026 році вийде стратегія в реальному часі за мотивами Гри престолів

    У 2026 році вийде стратегія в реальному часі за мотивами Гри престолів

    Шуhei Йошіда застерігає, що підпискові сервіси можуть стати “небезпечною” справою для розробників

    Шуhei Йошіда застерігає, що підпискові сервіси можуть стати “небезпечною” справою для розробників

    Наступного року вийде Resident Evil Requiem

    Наступного року вийде Resident Evil Requiem

    Google збільшує кількість реклами у своїх результатах з AI

    Google збільшує кількість реклами у своїх результатах з AI

    Ігри для консолі Xbox несподівано з’явилися в додатку Xbox для ПК

    Ігри для консолі Xbox несподівано з’явилися в додатку Xbox для ПК

    Відмовлено у доступі до цієї сторінки