Співзасновник IO Interactive відкриває нову студію та представляє перший проєкт на літо 2025 року

Співзасновник IO Interactive та колишній креативний директор Square Enix Янош Флессер оголосив про створення студії Wombo Games, розташованої в Копенгагені.

Студія працює над своєю першою грою Raiders of Blackveil протягом останніх двох років. Дебютний проект представляє собою екшн-роглайт, який поєднує елементи з жанрів MOBA та PvE-партизанської гри, і планується його запуск на платформі Steam у режимі раннього доступу цього літа.

Флессер, генеральний директор Wombo, зазначив, що студія буде працювати у більш “консенсусному” стилі в управлінні порівняно з попередніми компаніями, в яких він працював.

Raiders of Blackveil є нашою першою грою, тому вона дуже важлива для нас“, – сказав Флессер. “Це ескіз нашої студії, оскільки кожен член команди Wombo безпосередньо долучився до її розробки“.

У Wombo ми приймаємо рішення на основі консенсусу і плануємо продовжувати це робити, отримуючи зворотній зв’язок від наших гравців після запуску у ранньому доступі наприкінці цього року“.

За інформацією GameIndustry.biz, Wombo Games складається з 21 розробника, зокрема з ветеранів знаменитих серій, таких як Tomb Raider, Deus Ex, Just Cause та Hitman.

Портфоліо Флессера включає управлінські ролі у п’яти іграх серії Hitman за більш ніж десять років, починаючи з Hitman: Codename 47 у 2000 році до Hitman Absolution у 2012 році. Він також працював над Kane & Lynch: Dead Men і Freedom Fighters як менеджер, а також значиться продюсером адаптації фільму 2007 року Hitman.

Флессер також був учасником Reto-Moto, студії, утвореної у 1997 році іншими співзасновниками IO Interactive.

Reto-Moto зазнала банкрутства у 2022 році. Перед закриттям компанія продала свою єдину гру, безкоштовну MMO Heroes & Generals 2016 року компанії TLM Games. Новий власник закрив сервери у травні 2023 року, заявивши, що в грі зареєструвалося 22 мільйони гравців за весь час. Розробник запустив кампанію на Kickstarter для фінансування продовження на початку 2023 року, але не зміг досягти встановленої мети.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    Легенди Coffee Stain та Paradox запускають нову студію: що це може змінити у світі ігор?

    Шведська ігрова індустрія поповнилася новим студійним проектом. Co-founders Oscar Jilsén та Mikael Mård, відомі за такими успішними іграми як “Goat Simulator” та “Satisfactory”, оголосили про створення нової студії під назвою…

    You Missed

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?