Paradox підтверджує: Bloodlines 2 не досягнув очікуваних продажів

Шведський видавець Paradox Interactive оголосив про зниження активів на суму 355 мільйонів шведських крон (близько 37,4 мільйона доларів) у зв’язку з розробкою гри “Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2”. Цей крок став наслідком того, що довгоочікуване продовження популярної серії не виправдало очікувань у плані продажів.

Менш ніж через місяць після релізу в компанії провели аналіз оновлених прогнозів продажів і дійшли висновку, що фінансові результати значно нижчі від запланованих. “Ми довго сподівалися на успіх цієї гри, адже вона має сильну ідею і глибоке залучення до жанру, який приваблює широку аудиторію. На жаль, після місяця продажів ми змушені визнати, що результати не відповідають нашим прогнозам”, — зазначив генеральний директор Paradox Фредрік Вестер у зверненні до інвесторів.

Попри розчарування в плані комерційного успіху, компанія висловила задоволення роботою розробника Sumo Digital, який взяв на себе управління проектом у 2023 році після того, як кілька студій були звільнені від обов’язків з розробки. Вестер також підкреслив, що видавництво беруть на себе повну відповідальність за ситуацію, зазначивши, що “гра виходить за межі наших основних напрямків, і це ускладнює оцінку її комерційного потенціалу”.

Перспективи “Bloodlines 2” залишаються, оскільки Paradox планує випустити два додатки до гри в найближчому році. “Наші плани після релізу залишаються незмінними”, — додав Вестер. Однак у світлі недавніх невдач Paradox терміново перегляне свою стратегію розподілу ресурсів, зосередившись на традиційних сегментах ринку.

Останні кілька років були складними для компанії, що визнала, що “самовпевненість” призвела до “недисциплінованих” рішень, які в результаті призвели до скасування проекту “Life by You” та проблемного запуску “Cities Skylines II”. Зараз компанія, щоб гарантувати успішний розвиток бренду World of Darkness, має намір більш ретельно оцінювати свої інвестиції та стратегії у майбутньому.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Ubisoft робить ставку на GenAI, а Steam стикається з новими викликами

    У новому фінансовому звіті польська компанія CD Projekt підтвердила, що її популярна рольова гра в жанрі наукової фантастики, “Cyberpunk 2077”, протягом останніх п’яти років реалізувала понад 35 мільйонів копій. Це…

    Глибокий аналіз проблем і викликів індустрії відеоігор від Оуена Махоні

    Відомий український експерт у сфері розробки ігор, Оуен Махоні, звернувся до колег, виступаючи проти гонитви за модними трендами, такими як метавсесвіт, віртуальна реальність і NFT. Він вважає, що генеративний штучний…

    You Missed

    Відкрийте для себе Huawei Mate 80 Pro: Вражаючі характеристики нового флагмана!

    Paradox підтверджує: Bloodlines 2 не досягнув очікуваних продажів

    Paradox підтверджує: Bloodlines 2 не досягнув очікуваних продажів

    Proton запускає новий додаток для таблиць з енд-ту-енд шифруванням

    Proton запускає новий додаток для таблиць з енд-ту-енд шифруванням

    NVIDIA та Samsung запустили революційну фабрику штучного інтелекту для глобального виробництва

    NVIDIA та Samsung запустили революційну фабрику штучного інтелекту для глобального виробництва

    Штучний інтелект: як агенти революціонізують управління фінансами?

    Штучний інтелект: як агенти революціонізують управління фінансами?

    Зловили в пастку: як помилки продажів у 2025 заважають вашому бізнесу заробляти більше у 2026

    Зловили в пастку: як помилки продажів у 2025 заважають вашому бізнесу заробляти більше у 2026