У новому фінансовому звіті польська компанія CD Projekt підтвердила, що її популярна рольова гра в жанрі наукової фантастики, “Cyberpunk 2077”, протягом останніх п’яти років реалізувала понад 35 мільйонів копій. Це важливий момент, враховуючи, що гра отримала численні критики на момент релізу через серйозні проблеми з продуктивністю та баги. CD Projekt інвестувала значні ресурси в поліпшення користувацького досвіду, і, схоже, цей крок був вдалим.
В умовах сучасного ринку відеоігрової індустрії, інша компанія, Ubisoft, продовжує досліджувати можливості генеративного штучного інтелекту. Французький видавець демонструє свою інноваційну позицію, запрошуючи журналістів на експеримент під назвою “Teammates”, що дозволяє випробувати NPC, підкріплених технологією Gemini. Ubisoft сподівається, що нові ігрові механіки зможуть зберегти творчість, навіть у часи, коли індустрія стикається з викликами, пов’язаними з використанням AI.
Водночас, Coatsink, студія, відома своїми іграми “Kingdom: Two Crowns” і “Islanders”, розпочала процес реструктуризації, в результаті якого може бути скорочено від 50 до 60 працівників. Керівництво повідомило про необхідність зменшення штату для виживання в умовах вкрай конкурентного ринку спільної розробки.
Не обійшлося без скандалів і в питаннях цензури. Італійська студія Santa Ragione заявила про можливість закриття, оскільки їхню гру “Horses” заборонили на платформі Steam без чітких пояснень. Заяви про відсутність прозорості викликали обурення серед розробників, адже ситуація вказує на проблеми з цензурою у сучасному ігровому середовищі.
У Росії питання цензури і регуляції ігор викликали чимало обговорень після того, як стало відомо про дії органу Роскомнадзор. Він активно блокує контент, що містить LGBTQ+ тематику, що розширює занепокоєння щодо свободи творчості в регіоні.
Таким чином, поточний стан ігрової індустрії демонструє як зростаючі досягнення, так і існуючі виклики. Підприємства сприймають нові технології та зміни на ринку як можливість для інновацій, водночас стикаючись з питань стабільності та етики в своїй діяльності.






