Ubisoft робить ставку на GenAI, а Steam стикається з новими викликами

У новому фінансовому звіті польська компанія CD Projekt підтвердила, що її популярна рольова гра в жанрі наукової фантастики, “Cyberpunk 2077”, протягом останніх п’яти років реалізувала понад 35 мільйонів копій. Це важливий момент, враховуючи, що гра отримала численні критики на момент релізу через серйозні проблеми з продуктивністю та баги. CD Projekt інвестувала значні ресурси в поліпшення користувацького досвіду, і, схоже, цей крок був вдалим.

В умовах сучасного ринку відеоігрової індустрії, інша компанія, Ubisoft, продовжує досліджувати можливості генеративного штучного інтелекту. Французький видавець демонструє свою інноваційну позицію, запрошуючи журналістів на експеримент під назвою “Teammates”, що дозволяє випробувати NPC, підкріплених технологією Gemini. Ubisoft сподівається, що нові ігрові механіки зможуть зберегти творчість, навіть у часи, коли індустрія стикається з викликами, пов’язаними з використанням AI.

Водночас, Coatsink, студія, відома своїми іграми “Kingdom: Two Crowns” і “Islanders”, розпочала процес реструктуризації, в результаті якого може бути скорочено від 50 до 60 працівників. Керівництво повідомило про необхідність зменшення штату для виживання в умовах вкрай конкурентного ринку спільної розробки.

Не обійшлося без скандалів і в питаннях цензури. Італійська студія Santa Ragione заявила про можливість закриття, оскільки їхню гру “Horses” заборонили на платформі Steam без чітких пояснень. Заяви про відсутність прозорості викликали обурення серед розробників, адже ситуація вказує на проблеми з цензурою у сучасному ігровому середовищі.

У Росії питання цензури і регуляції ігор викликали чимало обговорень після того, як стало відомо про дії органу Роскомнадзор. Він активно блокує контент, що містить LGBTQ+ тематику, що розширює занепокоєння щодо свободи творчості в регіоні.

Таким чином, поточний стан ігрової індустрії демонструє як зростаючі досягнення, так і існуючі виклики. Підприємства сприймають нові технології та зміни на ринку як можливість для інновацій, водночас стикаючись з питань стабільності та етики в своїй діяльності.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Глибокий аналіз проблем і викликів індустрії відеоігор від Оуена Махоні

    Відомий український експерт у сфері розробки ігор, Оуен Махоні, звернувся до колег, виступаючи проти гонитви за модними трендами, такими як метавсесвіт, віртуальна реальність і NFT. Він вважає, що генеративний штучний…

    Arc Games стає незалежним: що чекає на компанію після розриву з Embracer?

    Компанія Arc Games оголосила про свій новий статус незалежного видавця після виходу з складу Embracer Group, що стало можливим завдяки успішному викупу управлінської команди. Підтримка фінансування з боку XD Inc.…

    You Missed

    Тесла: Чому мрії про автономні технології стикаються з регуляторними перешкодами

    Тесла: Чому мрії про автономні технології стикаються з регуляторними перешкодами

    Ubisoft робить ставку на GenAI, а Steam стикається з новими викликами

    Ubisoft робить ставку на GenAI, а Steam стикається з новими викликами

    Meta може скоротити бюджет на “метавсесвіт” на третину вже наступного року: що це означає для майбутнього технологій?

    Meta може скоротити бюджет на “метавсесвіт” на третину вже наступного року: що це означає для майбутнього технологій?

    OpenAI презентує нові можливості Sora: перероблювальні персонажі та відеозшивка для креативних проектів

    OpenAI презентує нові можливості Sora: перероблювальні персонажі та відеозшивка для креативних проектів

    CBA Запрошує Головного Директора з Даних Lloyds для Лідерства в Сфері Штучного Інтелекту

    CBA Запрошує Головного Директора з Даних Lloyds для Лідерства в Сфері Штучного Інтелекту

    NVIDIA та Groq: нова ера ліцензування технологій у світі ШІ-чипів

    NVIDIA та Groq: нова ера ліцензування технологій у світі ШІ-чипів