Amazon може завершити співпрацю з Поштовою службою США, що триває понад 30 років, у контексті розширення власної мережі доставки. Про це повідомила газета “Вашингтон Пост”, посилаючись на анонімні джерела, які зазначають, що переговори між Amazon та генеральним директором USPS, призначеним Трампом, Девідом Стайнером, зайшли в глухий кут. Це примусило компанію обдумати варіант завершення партнерства.
У своєму повідомленні репортер газети “Вашингтон Пост” Джейкоб Богейк пояснив, що Amazon не планувала завершувати угоду. За його словами, компанія розраховувала подовжити контракт з USPS, термін дії якого спливає 1 жовтня 2026 року. Проте USPS планує провести аукціон на укладання контрактів на доставку останньої милі, що стало причиною кризи в переговорах.
Представник Amazon Стів Келлі у коментарі для видання “The Verge” зазначив: «Ми продовжуємо обговорювати можливості для продовження нашого партнерства, яке принесло значний прибуток USPS, і ми сподіваємося на подальші переговори». Він підкреслив, що Amazon вважає USPS своїм «першим і найстарішим бізнес-партнером», відзначаючи, що компанія вклала $6 мільярдів у доходи USPS у 2025 році, що складало приблизно 7,5% загального прибутку цієї служби.
Варто зазначити, що якщо Amazon справді вирішить завершити партнерство, це створить серйозну конкуренцію для USPS. За даними Pitney Bowes, Amazon обробила 6,3 мільярда посилок у 2024 році, поступаючись лише USPS з 6,9 мільярда. Згідно з прогнозами, до 2028 року Amazon може випередити USPS, доставивши приблизно 8,4 мільярда пакетів у порівнянні з 8,3 мільярда для поштової служби.
Ситуація поки що не є остаточною. Amazon має намір розширювати власну мережу доставки лише у разі, якщо угоду з USPS не буде досягнуто. Зараз компанія проводить оцінку всіх можливих варіантів, аби забезпечити ефективну доставку своїм клієнтам, незважаючи на невизначеність у переговорах з поштовою службою.





