
Генеральні директори технологічних компаній не лише роблять свої підприємства орієнтованими на штучний інтелект, але й використовують AI-аватарів для заміни себе на звітах про прибутки.
Компанія «Klarna», яка спеціалізується на оплаті товарів частинами, презентувала AI-версію свого генерального директора та співзасновника Себастьяна Сіміятковського в 83-секундному відеороликові про результати фінансового кварталу 2025 року. У описі відео йдеться про те, що “AI-аватар” презентує результати, розпочинаючи відео фразою: “Це я, або точніше, мій AI-аватар.”
«Klarna» вже неодноразово висловлювалася про використання штучного інтелекту у своїй діяльності. Сіміятковський повідомив CNBC, що компанія зменшила чисельність персоналу частково через інвестиції в AI. Це також не вперше, коли вона використовує AI-версію Сіміятковського для представлення фінансових результатів.
Генеральний директор Zoom, Ерік Юань, теж застосував AI-аватар для звіту про прибутки компанії за перший квартал 2026 року в середу. “Сьогодні я використовую наші кастомні аватари для запропонування частини звіту про прибутки,” заявив аватар Юаня у відеоролику. “Я пишаюсь тим, що я один із перших управляючих компаній, які використовують аватара на звіті про прибутки.”Вгорі праворуч у відео було видно повідомлення, яке свідчить: “створено за допомогою AI Companion Zoom.”
Проте, сам Ерік Юань з’явився в живому режимі під час сесії запитань і відповідей. “Мені справді подобається мій AI-генерований аватар,” сказав він, відповідаючи на перше запитання. “Я думаю, що ми продовжимо це використовувати. Можу вам сказати — мені це дуже подобається.” Мабуть, це не дивно для людини, яка хоче, щоб “цифрові двійники” відвідували зустрічі від вашого імені.