Студія Eidos-Montréal, відома завдяки популярним іграм, таким як “Deus Ex” і “Marvel’s Guardians of the Galaxy”, знову повідомила про скорочення персоналу, що стало другим подібним випадком цього року. Відповідно до інформації, наданої Insider Gaming, під управлінням Embracer, естудія звільнила не менш ніж десяток співробітників.
Ця ситуація стала темою обговорення серед практиків індустрії. На одній з платформ для професіоналів, працівник, який опинився під скорочення, поділився своїм досвідом, написавши: “Я був звільнений внаслідок недавніх скорочень у Eidos і шукаю нову роботу в сфері дизайну.” Інші співробітники також висловили свій жаль, зазначаючи, що скорочення відбулися через загальні труднощі в галузі.
Досі жоден представник Eidos-Montréal або Embracer не прокоментував ці скорочення, однак у квітні цього року студія вже звільнила 75 працівників, пояснивши це завершенням одного зі своїх проектів. Водночас представники студії підкреслили, що це не відображає відданості чи професійних навичок їхніх співробітників.
Крім цього, згідно з джерелами, більшість проектів в Eidos-Montréal скасовано, і тепер основна увага приділяється підтримці співпраці з Microsoft і Xbox у розробці таких ігор, як “Grounded 2” та “Fable”. Повідомлення також вказують на те, що деякі внутрішні проекти, які щоденно розроблялися з 2019 року, не здатні компенсувати свої витрати.
Експерти наголошують, що скорочення можуть бути лише початком подальших змін у студії, оскільки у зв’язку з завершенням проектів прогнозуються додаткові звільнення. Прогресивні зміни Eidos-Montréal також пов’язані з більш широкою реструктуризацією Embracer, що в минулому вже призвела до скорочення 97 спеціалістів.
У той час як Eidos-Montréal намагається адаптуватися до нових умов на ринку, інші студії під керівництвом Embracer також стикаються зі схожими викликами. У цьому контексті важливо спостерігати за розвитком подій в індустрії ігрового розробництва, оскільки вона переживає часи значних змін і викликів .






