Після семи місяців публічного визнання та вибачень компанії Bungie за використання крадених художніх матеріалів у грі «Marathon», дизайнер, відомий під псевдонімом “Antireal”, оголосив про вирішення цього питання. У своєму пості в соціальних мережах дизайнер повідомив, що “питання з художніми матеріалами у грі «Marathon» було вирішено з Bungie та Sony Interactive Entertainment на його задоволення”.
На момент публікації жодна з компаній не надала офіційних коментарів стосовно ймовірного врегулювання або компенсації, а також Antireal не поділився деталями переговорів.
Ситуація виникла ще в травні під час альфа-тестування «Marathon». Тоді Antireal заявив, що середовища гри “були заповнені активами, запозиченими з постерів”, які він створив у 2017 році. Ці заяви були підкріплені гравцями, які помітили ключові елементи, взяті з роботи художника. У 2024 році Antireal повідомив, що вони вклали у свою роботу мем “loss”, пов’язаний з відомим веб-коміксом, який був вгаданий на одному з будівель у грі «Marathon».
“У мене немає ресурсів чи енергії, щоб legally переслідувати це, але я не можу навіть згадати, скільки разів великі компанії вважали за краще заплатити дизайнеру за імітацію чи крадіжку моєї роботи, ніж надіслати мені листа,” зазначив дизайнер раніше.
Через день після цього Bungie визнала використання матеріалів Antireal у «Marathon», зазначивши, що це сталося через “колишнього художника” студії. Bungie заявила, що зв’язалася з дизайнером для обговорення ситуації і намагається виправити ситуацію.
Щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому, студія повідомила, що проводить детальний огляд своїх внутрішніх активів, які були створені колишнім співробітником, а також впроваджує строгіші перевірки для документування всіх внесків художників.
Гра «Marathon» переживає складний період у 2025 році. Повідомлення про крадіжку художніх активів і мішаний відгук гравців на альфа-тест призвели до зниження морального духу в Bungie. Студія почала рік з проблем, після того як у липні 2024 року звільнила 220 співробітників через зростання витрат на розробку та загальні зміни в індустрії. У червні Bungie, незважаючи на позитивні відгуки від PlayStation Studios, затримала вихід «Marathon», перенісши його з 23 вересня на невизначений термін у рамках поточного фінансового року.
“Ми врахували вашу реакцію і знаємо, що нам потрібно більше часу, щоб створити гру, яка справді відображає вашу пристрасть,” – зазначила компанія у своєму блозі.
Хоча інформація про гру залишалася мінімальною, представник Sony під час сесії запитань і відповідей з інвесторами відзначив, що незалежність Bungie зменшується, оскільки студія стає “більш частиною PlayStation Studios”.
На запитання про можливе скасування «Marathon», фінансовий директор сказав, що Sony впевнені в успішному запуску гри, а команда на даний момент активно працює над усуненням виявлених проблем.






