Розпуск студії: що чекає на розробників Wreckreation

Студія Three Fields Entertainment, відома розробкою гоночних ігор, опинилася на межі закриття. Генеральний директор компанії Фіона Сперрі оголосила про намір призначити всім співробітникам попередження про скорочення. Це рішення стало результатом фінансових труднощів, з якими зіткнулася студія після запуску гри Wreckreation, випущеної у жовтні.

Причини закриття Three Fields Entertainment

У своєму пості на LinkedIn Сперрі зазначила, що після дванадцяти років розвитку Three Fields Entertainment вона вимушена вжити такі кроки. За її словами, відсутність фінансової підтримки з боку видавця заважає подальшій діяльності студії в її нинішньому вигляді. Сперрі підкреслила, що прийняття цього рішення було надзвичайно важким та болючим.

Wreckreation, який студія запустила 28 жовтня, не приноситиме прибутків у найближчому майбутньому, адже більшість розробки та контенту після релізу фінансувалися з власних коштів. Через це компанія не може продовжувати операційну діяльність, зберігаючи попередню команду. Сперрі при цьому висловила сподівання, що продемонструвавши процес роботи над новими функціями та оновленнями, хтось зможе виявити потенціал і зацікавитися інвестуванням у проєкти студії.

Вона акцентувала, що навіть якщо сподівання не виправдаються, це має стати свідченням їхньої візії та сили команди, яка створила гру. Сперрі вважає унікальним потенціал Wreckreation і таланти людей, що працювали над проєктом.

Three Fields Entertainment не є єдиною студією, що співпрацює з THQ Nordic та страждає від скорочення. Минулого року, після виходу гри Alone in the Dark, розробники Pieces Interactive також повідомляли про звільнення працівників. Такі ситуації стають все більш поширеними, особливо в контексті масштабних реструктуризацій під егідою материнської компанії Embracer Group, яка нещодавно також звільнила співробітників у Eidos-Montréal та скасувала більшість внутрішніх проєктів.

Усвідомлюючи нинішні виклики в індустрії, Three Fields Entertainment демонструє стійкість та прагнення продовжувати працювати над новими ідеями, сподіваючись на підтримку з боку потенційних інвесторів або шанувальників.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    Легенди Coffee Stain та Paradox запускають нову студію: що це може змінити у світі ігор?

    Шведська ігрова індустрія поповнилася новим студійним проектом. Co-founders Oscar Jilsén та Mikael Mård, відомі за такими успішними іграми як “Goat Simulator” та “Satisfactory”, оголосили про створення нової студії під назвою…

    You Missed

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці

    $1 трильйон до 2030 року: Які амбіції OpenAI змінять світ технологій?

    $1 трильйон до 2030 року: Які амбіції OpenAI змінять світ технологій?