Підліток визнає провину за погрози Epic Games

У Південній Дакоті підліток визнав свою провину у справі про погрози, надіслані до компанії Epic Games, відомого виробника гри Fortnite. 17-річний Джейден Гриффін зізнався у вчиненні правопорушення під час слухання 29 вересня, підкресливши готовність взяти на себе відповідальність за свої дії.

Як видно з документів суду, Гриффін був обвинувачений у погрозах, які він надіслав через електронний сервіс, що використовується Epic Games, між жовтнем і листопадом 2024 року. У своєму письмовому заявленні юнак погрожував “вбити працівників компанії”. Детальнішої інформації про погрози не було надано в судах.

Суддя Данета Уоллман прийняла визнання вини Гриффіна, а звинувачення, висунуті проти нього за міжштатні комунікації, можуть призвести до п’яти років ув’язнення, штрафу в розмірі 250 тисяч доларів США та трирічного нагляду після звільнення. Дата винесення вироку поки не встановлена.

Напруга в індустрії відеоігор

Цей випадок відображає зростаючу тенденцію до погроз і цькування в індустрії відеоігор. За повідомленнями самих компаній, такі інциденти стають дедалі частішими. Наприклад, у 2022 році компанія Respawn Entertainment, що розробляє гру Apex Legends, нагадала своїм гравцям про нульову толерантність до погроз та цькування своїх розробників.

Згідно з опитуванням, проведеним на GDC у 2023 році, 91% опитаних розробників визнали, що цькування й токсичність у відношенні до них — це серйозна проблема. Водночас 40% респондентів вказали, що особисто стикалися з такими випадками. Також у 2023 році компанія Unity Technologies призупинила роботу свого офісу на кілька днів через “відповідні смерті”, що свідчить про серйозність ситуації в індустрії.

У відповідь на зростання погроз компанії, такі як Square Enix, оновили свої політики обслуговування клієнтів, чітко закріпивши, що будь-які дії, які перевищують соціально прийнятну поведінку, призведуть до відмови у сервісу. Японська компанія заявила про свій намір вжити правових дій проти гравців, які вдаються до “неприємних” дій з “злочинним наміром”.

Ситуація, пов’язана з погрозами та цькуванням розробників, досі залишається складною. Цей інцидент служить нагадуванням про необхідність більшого контролю та захисту у сфері відеоігор, щоб гарантувати безпечне середовище для всіх учасників індустрії.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    Легенди Coffee Stain та Paradox запускають нову студію: що це може змінити у світі ігор?

    Шведська ігрова індустрія поповнилася новим студійним проектом. Co-founders Oscar Jilsén та Mikael Mård, відомі за такими успішними іграми як “Goat Simulator” та “Satisfactory”, оголосили про створення нової студії під назвою…

    You Missed

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці

    $1 трильйон до 2030 року: Які амбіції OpenAI змінять світ технологій?

    $1 трильйон до 2030 року: Які амбіції OpenAI змінять світ технологій?