Більшість споживачів вважають, що забезпечити безпеку своїх даних на цифрових платформах значно складніше, ніж захистити свій фізичний дім. Це підтверджують результати новосформованого дослідження компанії Mastercard, яке виявило тривожні тенденції у сфері кібербезпеки.
Згідно з опитуванням, 76% респондентів висловили побоювання щодо кібербезпеки більше, ніж два роки тому. Вражаючі 70% учасників дослідження вважають, що “забезпечити безпеку моїх даних на цифрових платформах складніше, ніж убезпечити мій фізичний дім”. Ці тривоги поширені по всьому світу: у Сінгапурі 89%, у Бразилії 86%, а в Індії 81% споживачів мають подібні занепокоєння. США (78%) та Великобританія (74%) також відповідають загальносвітовій тенденції.
Питання кібербезпеки
Цікаво, що питання кібербезпеки стало темою, яка активно обговорюється навіть під час вечерь — 44% опитаних вказали, що задумуються про це частіше, ніж про забезпечення робочих місць. Незважаючи на це, споживачі часто стикаються з проблемами, пов’язаними з шахрайством, зокрема молодші люди. Близько 80% опитаних підтвердили, що в минулому році отримали спробу шахрайства. Однак цей показник знижується з віком: покоління Z — 43%, мілленіали — 39%, покоління X — 22% і бумери — лише 14%.
Що стосується типів шахрайства, найбільш поширеним є шахрайство в онлайн-продажах та роздрібній торгівлі (39%), за яким йдуть інвестиційні та криптовалютні шахрайства (35%), крадіжка особистих даних (33%) і романтичні шахрайства (29%).
Попри насторожуючі статистичні дані, проблеми зі сприйняттям шахрайства заважають споживачам активно боротися з кіберзагрозами. Більше половини (56%) учасників опитування відзначили, що їм буде соромно, якщо вони стануть жертвами онлайн-шахрайства. Крім того, 49% заявили, що почуваються занадто ніяково, щоб розповісти комусь про шахрайську транзакцію.
Таким чином, вже сьогодні можна констатувати: торгівля й обробка даних у цифровому середовищі потребує ще більшої уваги, оскільки зростання тривог споживачів пов’язане не лише з кількістю спроб шахрайства, але й з культурою обговорення цієї теми. Спільні зусилля з переосмислення ставлення до кібербезпеки можуть допомогти покращити ситуацію як для самих споживачів, так і для бізнесу в цілому.





