Starbreeze скорочує штати після закриття проекту з D&D

Компанія Starbreeze, відома завдяки серії ігор Payday, оголосила про скасування свого майбутнього проєкту у всесвіті Dungeons & Dragons, відомого під кодовою назвою Project Baxter. Це рішення стало частиною стратегії компанії, орієнтованої на розвиток і удосконалення франшизи Payday.

Проєкт Baxter, який планувався як кооперативний шутер у реактивному світі Dungeons & Dragons, мав попередню дату виходу в 2026 році. Однак із скасуванням проєкту Starbreeze передбачає не лише фінансові витрати, але й скорочення штатів: близько 44 працівників, включаючи контрактників, залишаться без роботи. У компанії зазначили, що точна кількість звільнень буде визначена після завершення переговорів з профспілками.

Генеральний директор Starbreeze, Адольф Крістіанссон, підкреслив важливість цього непростого кроку, заявивши, що його метою є зосередження інвестицій на проєктах з довгостроковим потенціалом. Він наголосив, що франшиза Payday є однією з найбільш впізнаваних у світі, і Starbreeze має намір зміцнити її позиції, створюючи більше контенту для гравців.

Оптимізація роботи

Компанія планує оптимізувати свою внутрішню структуру, перенаправивши частину команди Baxter на інші проєкти, що дозволить зменшити залежність від зовнішнього найму. У Starbreeze наголосили на важливості розвитку своїх співробітників та наданні їм підтримки у переході на нові посади в галузі.

Окрім посилення команди, Starbreeze прагне розширити франшизу Payday, адаптуючи її в “сучасну гру з живим залученням”. Це передбачає впровадження нових технологій, поліпшення ігрового процесу та створення додаткових контентних оновлень. За словами Крістіанссона, майбутнє Payday пов’язане з розробкою спін-оффів, сюжетних проєктів та експансій, які дозволять привернути нову аудиторію і розширити всесвіт франшизи.

Starbreeze також має намір займатися вибірковими проєктами на замовлення, які забезпечать фінансову стабільність та зможуть підвищити кваліфікацію команди. Компанія впевнена, що ця стратегія дозволить їй досягти зростання, покращуючи якість та прогнозованість її продуктів.

Таким чином, Starbreeze робить акцент на розвитку своїх основних франшиз, зокрема Payday, намагаючись створити максимальну цінність для своїх гравців та інвесторів.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    Легенди Coffee Stain та Paradox запускають нову студію: що це може змінити у світі ігор?

    Шведська ігрова індустрія поповнилася новим студійним проектом. Co-founders Oscar Jilsén та Mikael Mård, відомі за такими успішними іграми як “Goat Simulator” та “Satisfactory”, оголосили про створення нової студії під назвою…

    You Missed

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці

    $1 трильйон до 2030 року: Які амбіції OpenAI змінять світ технологій?

    $1 трильйон до 2030 року: Які амбіції OpenAI змінять світ технологій?