Генеральний директор Supercell стверджує, що нові законодавчі ініціативи в ЄС можуть ‘завдати шкоди’ студіям

Ілкка Пананен, генеральний директор компанії Supercell, яка належить Tencent, висловив занепокоєння щодо майбутнього Цифрового акту справедливості (DFA), розробленого Європейським Союзом (ЄС). Він стверджує, що цей законопроект може “порушити фундаментальні механізми роботи багатьох ігор”.

Занепокоєння щодо DFA

У грудні 2024 року президент Європейської комісії Урсула фон дер Ляєн представила концепцію розробки DFA, зазначивши, що нове законодавство має боротися з “неетичними методами та комерційними практиками, пов’язаними з темними патернами, маркетингом через соціальних медіа, дизайном цифрових продуктів, що призводять до залежності, та онлайн-профілюванням, особливо коли експлуатуються вразливості споживачів в комерційних цілях”.

Європейський Союз наголошує, що DFA особливо зосереджений на захисті дітей в Інтернеті та має забезпечити “чіткі” рекомендації, які можна буде легко впроваджувати.

Законодавство також спробує вирішити проблеми, що виникли в результаті перевірки цифрової справедливості, проведеної Європейською комісією. Вона стверджує, що відеоігри, які монетизуються за рахунок віртуальних предметів і внутрішньоігрових валют, можуть зашкодити споживачам, спотворюючи вартість транзакцій, спонукаючи їх витрачати більше, ніж планували.

Перевірка цифрової справедливості вказує на “значні проблеми”, пов’язані з лутбоксами та їх нібито схожістю з азартними іграми, маркетинговими практиками, що стосуються віртуальних предметів, а також можливими втратами споживачів у разі закриття ігор, що містять їхні віртуальні покупки.

На теперішній час ЄС вважає, що не впровадило законодавства, яке специфічно регулювало б “дизайн, що викликає залежність, або певні елементи, такі як віртуальні предмети чи внутрішньоігрові валюти”.

Однак ЄС визнає, що існують різні думки щодо того, як вирішити проблеми, підняті в перевірці цифрової справедливості, хоча кілька сторін погодилися, що “прийнятні межі дизайну, що викликає залежність, повинні бути чітко визначені в законодавстві та в рекомендаціях”.

Консультації щодо Цифрового акту справедливості повинні включати справжнє залучення індустрії

Після публікації своїх висновків Європейська комісія запустила відкриту консультацію з DFA, даючи можливість зацікавленим сторонам висловити свої ідеї щодо формування законодавства.

У той же час Пананен опублікував відкритого листа, у якому зазначив, що вартість ігрової індустрії Європи “під загрозою” через спроби DFA “зруйнувати” механіки, що стали основними для зростання.

Хоча DFA ще перебуває на стадії завершення, Пананен зазначає, що пропозиції, представлені мережі захисту прав споживачів, можуть повністю знищити внутрішньоігрові покупки та цифрові валюти, перетворюючи процес купівлі і витрачання в іграх на “бюрократичний кошмар”.

Пананен порівнює внутрішньоігрові валюти з токенами, які можна купити в парках атракціонів для отримання доступу до різних розваг. Він вважає, що такий підхід “зручний та веселий” для споживачів, оскільки дозволяє уникнути “постійних грошових транзакцій”.

Продовжуючи аналогію, він стверджує, що мережа захисту прав споживачів та DFA зведе на нівець цей простий процес, впроваджуючи нові правила, які призведуть до незадоволення споживачів.

“Згідно з рекомендаціями мережі захисту прав споживачів, кожен раз, коли гравець використовує внутрішньоігровий токен — а це відбувається мільйони разів на день — компанії повинні розглядати кожне таке використання як окрему фінансову транзакцію, що потребує тривалих юридичних процесів,” зазначає він. “Тим часом майбутній Цифровий акт справедливості ризикує закріпити ці рекомендації в законодавстві, псуячи досвід для гравців та сімей.”

Пананен вказує, що такі компанії, як Supercell, які покладаються на моделі монетизації з безкоштовним доступом, вже ставлять захист споживачів на перший план. Наприклад, їх ігра “Brawl Stars” вже обмежує довготривалу гру після 45 хвилин.

“Кожне рішення, яке ми приймаємо, базується на нашій місії створення веселих, здорових та безпечних вражень для гравців усіх вікових категорій,” додає він. “Якщо ми цього не зробимо, ми знаємо, що гравці підуть до інших ігор.”

Пананен вважає, що запропоновані регуляції можуть визначити майбутнє усієї ігрової індустрії Європи і закликав своїх колег висловлюватися та конструктивно співпрацювати з європейськими законодавцями, щоб забезпечити розвиток цифрових індустрій на континенті.

“Замість того, щоб впроваджувати загальні регуляції, які можуть завдати удару по індустрії і не захистять гравців, ми маємо зміцнити вже існуючі рамки, які ставлять європейських гравців на перше місце,” підкреслює він.

 

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    Легенди Coffee Stain та Paradox запускають нову студію: що це може змінити у світі ігор?

    Шведська ігрова індустрія поповнилася новим студійним проектом. Co-founders Oscar Jilsén та Mikael Mård, відомі за такими успішними іграми як “Goat Simulator” та “Satisfactory”, оголосили про створення нової студії під назвою…

    You Missed

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    Відкрийте нові можливості: віддалений доступ Windows 11 на Quest 3 вже доступний для всіх

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    CME Group зазнає тривалого збою: що це означає для ринку?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Майбутнє ігрового бізнесу Microsoft: Чекати революції в світі Xbox?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?