Банк JPMorgan Chase витрачає $2 мільярди на рік на розвиток штучного інтелекту, що, за словами генерального директора Джеймі Даймона, дозволяє зекономити аналогічну суму.
Даймон під час інтерв’ю на Bloomberg TV зазначив: “Ми знаємо, що [штучний інтелект] забезпечує економію витрат у мільярдах, і я вважаю, що це лише верхівка айсберга.”
Генеральний директор повідомив, що в банку працює 2000 людей, які займаються штучним інтелектом, додавши: “Це впливає на все – ризики, шахрайство, маркетинг, генерацію ідеї, обслуговування клієнтів. І це лише початок.”
Коли його запитали про вплив на доходи, Даймон відповів: “Отже, ми продемонстрували, що на витрати в $2 мільярди ми отримуємо близько $2 мільярдів вигоди.”
Щодо впливу на робочі місця, він зауважив: “Я не думаю, що люди повинні закривати очі на те, що це вплине на робочі місця… Будуть робочі місця, які будуть скасовані. Але краще заздалегідь підготуватися та перекваліфікувати людей.”
Ці коментарі з’явилися на фоні того, що інтелектуальна платформа Evident’s AI Index показала, що JPMorgan третій рік поспіль займає перше місце в галузі, частково завдяки своїй дослідницькій команді та інвестиціям у компанії, що спеціалізуються на штучному інтелекті.
Банк Capital One посів друге місце, обійшовши Royal Bank of Canada, тоді як HSBC став лідером серед європейських банків, зайнявши восьму позицію.






