Ще одна структура Blizzard Entertainment об’єдналася в рамках профспілки Комунікаційних робітників Америки. Сьогодні профспілка оголосила, що понад 400 працівників відділу платформ і технологій компанії успішно проголосували за створення профспілки. До цього угруповання входять співробітники з різними професіями, такими як графічні дизайнери, інженери та керівники проектів на Battle.net, а також фахівці з локалізації, контролю якості та обслуговування клієнтів у інших проектах Blizzard.
Профспілка отримала визнання від Microsoft. Профспілку представлятимуть місцеві організації CWA 9510 в Ірвіні, Каліфорнія, та 6215 в Остіні, Техас.
В оголошенні члени організаційного комітету Даніель Вельц, Олекс Кохн та Тімоті Байлі зазначили, що масове звільнення колег – через скорочення або недостатню оплату праці – стало головним чинником у їхньому рішенні створити профспілку. “Наша культура – це наші люди, і ми не можемо дозволити собі їх втратити,” зазначив Вельц, головний інженер-програміст.
В електронному інтерв’ю з трійцею вони пояснили, що суперечливі політики повернення до офісу Blizzard також мали великий вплив на рішення про створення профспілки. Вони сказали, що в найближчі тижні профспілка обере переговорний комітет і надішле опитування членам, щоб дізнатися про їхні пріоритети, а потім розпочне переговори з Microsoft.
“Збільшення кількості профспілок підвищує стандарти на робочих місцях,” зазначила група, відповідаючи на запитання про те, як профспілкова діяльність може вплинути на індустрію в цілому. “Тепер робочі місця повинні будуть пропонувати певні умови, щоб залишатися конкурентоспроможними для працівників.”






