Найбільший український оператор мобільного зв’язку “Київстар” розглядає можливість інвестування в GigaCloud, одного з провідних провайдерів хмарних послуг в Україні.
Наміри Київстар
Як стало відомо з інформації Forbes Ukraine, “Київстар” подав заявку до Антимонопольного комітету на придбання частки в GigaCloud.
“Інвестиції в інноваційні технології та нові сервіси є важливими для стратегічного розвитку “Київстар” як цифрового оператора. Саме тому ми розглядаємо можливість інвестицій у GigaCloud”, — заявили в прес-службі компанії.
Представники “Київстар” також підтвердили подачу запиту до АМКУ, хоча фінальна угода поки що не підписана. Відомо, що оператор планує придбати 80% акцій GigaCloud.
Генеральний директор GigaCloud Назарій Курочко в інтерв’ю Scroll.media зазначив, що компанія за останні 20 місяців активно шукала інвестиційні можливості та зрештою зупинилася на стратегічному партнері, з яким має спільне бачення.
Згідно з джерелами видання, вартість угоди може досягати $30 млн. Один з керівників “Київстар” повідомив, що компанія довго спостерігала за GigaCloud і має намір поглинути цей бізнес, який, на їх думку, сприятиме розвитку хмарних послуг у групі.
Напрямок B2B “Kyivstar big data and cloud services” у 2024 році приніс $11,2 млн прибутку, що майже втричі більше в порівнянні з 2023 роком. Угода сприятиме зростанню доходу в цьому сегменті.
За словами прес-служби “Київстар”, інвестиція в GigaCloud стане важливим кроком для розбудови інтегрованої цифрової екосистеми, а також значущим етапом у розвитку хмарних сервісів у відповідь на інвестиційні зобов’язання VEON на суму $1 млрд у період з 2023 по 2027 рік.
Зараз 31% акцій GigaCloud належить Олегу Поліщуку, 45% — Назарію Курочку, а решта — іноземним компаніям з Кіпру та Мальти. Виторг GigaCloud у 2024 році склав 410 млн грн, що на 29% більше, ніж у 2023 році.
Нагадаємо, нещодавно материнська компанія “Київстар”, Kyivstar Group Ltd., оголосила про успішний лістинг на фондовій біржі Nasdaq. “Київстар” стала першою українською компанією, акції якої з’явилися на цьому важливому ринку. У першій половині 2025 року компанія збільшила виторг на 36,1% у порівнянні з попереднім роком — до 22,6 млрд грн. За підсумками другого кварталу, виторг досяг 11,9 млрд грн, що є зростанням на 25,8% у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року.





