Розробники Hearthstone та Warcraft Rumble створили об’єднання

Більшість розробників Hearthstone та Warcraft Rumble створили профспілку в партнерстві з Комунікаційними працівниками Америки (CWA). Нова організація стане частиною CWA Local 9510 в Ірвіні, штат Каліфорнія.

Компанія Microsoft, яка є материнською для Activision Blizzard, визнала профспілку, до складу якої входить понад 100 співробітників, включаючи програмістів, художників, тестувальників якості та продюсерів.

Останніми роками тисячі співробітників Microsoft, зокрема багато хто з Activision Blizzard, створили профспілки, прагнучи поліпшити умови праці та взяти під контроль своє майбутнє на фоні масових звільнень, скасування проектів та закриття студій.

На початку цього тижня, наприклад, понад 400 співробітників з відділу платформ і технологій Blizzard успішно проголосували за створення профспілки. У серпні також понад 450 розробників Diablo долучилися до CWA, утворивши свою профспілку.

Раніше група з понад 500 працівників Blizzard Entertainment, у яку входила вся команда розробників World of Warcraft, створила профспілку для забезпечення підвищення загальних стандартів щодо заробітної плати, пільг та поваги до прав працівників.

Розробники Hearthstone та Warcraft Rumble, які вирішили об’єднатися в профспілку, сподіваються повторити досягнення своїх колег у боротьбі за краще майбутнє.

“Ми боремося за захист від звільнень, безпеку для наших віддалених працівників і зменшення різниці в заробітній платі. Тиски, з якими ми стикаємося, ускладнюють створення якісного контенту, якого ми прагнемо,” зазначив член організаторського комітету та старший 2D художник Уріа Вот. “Організація дає нам можливість узяти на себе відповідальність та кинути виклик нестабільності та несправедливим умовам, які підривають нашу роботу.”

Президент CWA Local 9510 Джейсон Джастіс прокоментував ці новини, підкресливши, що “креативність і колективна сила можуть існувати разом.”

“Це одні з найбільш обдарованих розробників і художників у галузі, і їхнє рішення створити профспілку надсилає чіткий сигнал, що створення чудових ігор починається з поваги до тих, хто їх розробляє,” додав він.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія готується стати мажоритарним власником компанії Electronic Arts (EA) в рамках угоди на суму 55 мільярдів доларів, яка передбачає вихід компанії з публічного обігу. Цей великий інвестиційний проект передбачає,…

    Легенди Coffee Stain та Paradox запускають нову студію: що це може змінити у світі ігор?

    Шведська ігрова індустрія поповнилася новим студійним проектом. Co-founders Oscar Jilsén та Mikael Mård, відомі за такими успішними іграми як “Goat Simulator” та “Satisfactory”, оголосили про створення нової студії під назвою…

    You Missed

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Audi A6 e-tron та Q6 e-tron: Чи варто чекати на технологічну революцію?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Саудівська Аравія стане власником 93,4% EA: що чекає на геймерів?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    Динамічне ціноутворення на Amazon: Як це руйнує шкільні бюджети?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    З’ясування шокуючої правди: Чому співобвинувач з leaked iOS 26 стверджує, що Джон Проссер заплатив йому $650?

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці

    Wise розширює горизонти: нові можливості в Африці

    $1 трильйон до 2030 року: Які амбіції OpenAI змінять світ технологій?

    $1 трильйон до 2030 року: Які амбіції OpenAI змінять світ технологій?