Компанія Anthropic інтегрує свого AI-асистента Claude з сервісами Microsoft 365, що дозволить отримувати інформацію з документів Word, повідомлень у Teams та електронних листів в Outlook під час спілкування з чат-ботом. Це частина оновлень Claude, спрямованих на підвищення його корисності в робочих процесах.
Інтеграція Claude з сервісами Microsoft 365
Claude тепер зможе з’єднуватися з Microsoft SharePoint та OneDrive для пошуку та аналізу документів без необхідності ручного завантаження. Підключення до Microsoft 365 вже доступне для всіх користувачів командного та корпоративного плану Claude, однак адміністраторам потрібно активувати інтеграцію, перш ніж кінцеві користувачі зможуть налаштувати свої акаунти.
Інтеграція Claude з Outlook дозволяє чат-боту отримувати доступ до листувань та аналізувати комунікації для надання актуального контексту в своїх відповідях. Claude також зможе шукати інформацію в бесідах Microsoft Teams, доступати обговорення каналів та підсумки зустрічей.
Anthropic також запустила функцію корпоративного пошуку в Claude, яка спрощує AI-асистенту пошук по всім джерелам даних компанії. Оскільки багато підприємств використовують різноманітні інструменти для управління HR-процесами, комунікацією та іншими аспектами діяльності, дані часто зберігаються в багатьох різних додатках і сервісах. «Корпоративний пошук особливо цінний для адаптації нових співробітників, відповіді на стратегічні питання, такі як аналіз патернів у відгуках клієнтів, та швидкої ідентифікації відповідних внутрішніх експертів для консультацій з будь-якої теми», – зазначає Anthropic.
Інтеграція Claude та Microsoft 365 здійснюється за допомогою Model Context Protocol (MCP) конектора, відкритого стандарту Anthropic для з’єднання AI-додатків з іншими джерелами даних та додатками. Microsoft активно впроваджує MCP, обіцяючи використовувати його в Windows, переписуючи свою операційну систему, щоб перетворити комп’ютери на AI-PC, з якими можна спілкуватися.
Крім того, Microsoft дедалі більше покладається на моделі Anthropic для покращення своїх акаунтів Microsoft 365. Моделі Anthropic вже стали основою для Copilot Researcher, GitHub Copilot, Copilot Studio та нового Office Agent, здатного створювати документи Word і PowerPoint з власного інтерфейсу спілкування Copilot. Microsoft наближається до Anthropic, вкладуючи більше ресурсів у свої власні AI-моделі та намагаючись уникнути концентрації всіх своїх AI-інвестицій в одному складному рішення, що представляє OpenAI.





