Перед нещодавнім звітом про прибутки, журнал Variety запитав генерального директора Take-Two Страуса Зельніка про відповіді в умовах, коли деякі видавці вже випускають відеоігри за $80. На початку року один аналітик зазначив Sky News, що GTA VI може стати першою грою за $100.
Зельнік не розкрив багато деталей, але зазначив, що американський видавець продовжить використовувати “змінну ціну” при визначенні вартості свого програмного забезпечення.
“Наше завдання – завжди надавати більше цінності, ніж ми просимо, тому у нас завжди була змінна цінова стратегія в компанії. Як ви знаєте, підхід індустрії полягає в запуску за преміальною ціною, іноді з особливими виданнями, а з часом, як правило, у зниженні ціни для розширення загального розміру ринку, – пояснив він. – Ми робимо те ж саме. Я вважаю, що, можливо, більше ніж інші, ми дуже зацікавлені в тому, щоб забезпечити чудовий досвід, не лише тому, що гра сама по собі чудова, але й тому, що споживачі платять справедливу ціну за неї.”
Зельнік дещо розширив цю відповідь під час нещодавнього запитання інвесторів (згідно з Seeking Alpha) та сказав, що компанія, можливо, має “інший” підхід до ціноутворення, порівняно з деякими конкурентами.
“Я вважаю, що наш підхід може бути дещо іншим. Ми вважаємо, що будь-який споживчий досвід – це перетин самої речі та суми, яку ви за неї заплатили. Тому наше завдання – значно перевершити очікування. Ми прагнемо створювати найкраще розваги на Землі та надавати більше цінності, ніж ми запитуємо. І ми вважаємо, що в загальному випадку ми в цьому праві,” – додав він.
Take-Two підвищує прогнози бронювань
Обговорюючи бізнес-показники Take-Two за перший квартал, що закінчився 30 червня 2025 року, Зельнік заявив, що компанія зробила “чудовий старт” завдяки постійному попиту на свої основні франшизи.
Чисті бронювання в Q1 зросли на 17 відсотків до $1.42 мільярдів, що перевищило високі очікування компанії. Зельнік зазначив, що це зростання “було зумовлено успішністю кількох мобільних заголовків, а також продовженням успіху NBA 2K та серії Grand Theft Auto.”
Чисті бронювання від повторних витрат також зросли на 17 відсотків у річному обчисленні і склали 83 відсотки від загальних чистих бронювань Take-Two за квартал.
Важливо, що мобільний бізнес Take-Two значно перевищив очікування завдяки успіху франшиз, що належать Zynga, таких як Toon Blast, Match Factory, та Color Block Jam.
Match Factory, в свою чергу, досяг рекорду за чистими бронюваннями, а Color Block Jam став найприбутковішим заголовком в історії розробника Rollic (який належить Zynga).
В інших новинах, Grand Theft Auto V перевершив очікування — Зельнік припустив, що 12-річна гра скористалася наростаючим інтересом через другий трейлер GTA VI.






