Після впровадження мереж 4G і 5G у лондонському метро, транспортна влада столиці почала звертати увагу на пасажирів, які створюють шум, відтворюючи музику та телефонні дзвінки на повну гучність. Цього тижня компанія Transport for London (TfL) розпочала нову рекламну кампанію, яка закликає користувачів носити навушники під час перегляду чи прослуховування контенту на своїх пристроях, щоб зменшити незручності для інших пасажирів.
На плакаті кампанії написано:
“Будь ласка, не турбуйте оточуючих гучною музикою або дзвінками під час подорожі”.
Ці плакати вже розміщені на Лінії Елізабети, і незабаром з’являться на автобусах, Docklands Light Railway, Лондонському Overground, Лондонському метро та Лондонському трамваї з жовтня.
Кампанія націлена на тих пасажирів, які нехтують навушниками, адже тепер, коли покриття мережі стало доступнішим у метро, пасажирам стало простіше переглядати контент і здійснювати дзвінки. Проте, люди, які роблять це без навушників, заважають іншим пасажирам. Дослідження TfL показало, що 70% з 1000 опитаних пасажирів поскаржилися на гучну музику та дзвінки, які заважають їм під час подорожі.
“Переважна більшість лондонців використовують навушники під час подорожі громадським транспортом, але невелика частина, яка грає музику або відео на повну гучність, може справді заважати іншим пасажирам та псувати їхні поїздки,” — зазначає заступник мера Лондона з питань транспорту Себ Данс. “Нова кампанія TfL нагадає та спонукатиме лондонців завжди враховувати інтереси інших пасажирів.”
Нові плакати доповнюють кампанію “#TravelKind”, яку TfL запустила у 2017 році, підкреслюючи способи, якими користувачі доріг та громадського транспорту можуть допомогти уникнути затримок і зробити поїздки комфортнішими.





