Amazon розширює можливості реклами за допомогою штучного інтелекту, надаючи продавцям доступ до нового чат-бота, який здатен створювати промо-матеріали за простим текстовим запитом. Завдяки новому інструменту продавці можуть описати, який саме тип реклами вони хочуть побачити, а чат-бот на основі бренд-г guidelines, сторінок продуктів та інших даних про магазин згенерує концепцію, будь-то статичне оголошення чи відеореклама.
Приклад, представлений Amazon, демонструє, як продавці можуть попросити чат-бота створити слогани та зображення для продукту, а також написати сценарій, додати музику, створити закадровий голос та розробити сценарний план.
“Цей інструмент зменшує час і витрати на створення креативної реклами, заохочуючи рекламодавців швидко досліджувати та експериментувати”, — зазначає компанія. Рекламні оголошення можуть з’являтися на онлайн-ринку Amazon і на інших платформах, таких як Prime Video, Kindle і навіть Twitch.
Крім того, Amazon покращує можливості свого AI-асистента для продавців, дозволяючи йому контролювати рівні запасів та надавати інформацію про те, як продавець може “оптимізувати” свій бізнес, вказуючи на товари, які повільно продаються, або пропонуючи зміни цін. Асистент також здатен перевіряти обліковий запис продавця на наявність товарних позицій, які можуть порушувати нові політики безпеки продуктів, а також пропонувати нові види товарів для продажу на основі поведінки покупців.






