Комерційно ми залишилися незадоволені”: Remedy стверджує, що FBC: Firebreak не виправдав очікувань на Steam

Перший самостійно виданий проект компанії Remedy, FBC: Firebreak, не зміг досягти очікуваного успіху на ПК після свого виходу 17 червня.

У своєму останньому фінансовому звіті фінська компанія повідомила, що запуск “технічно пройшов успішно”, оскільки за перші 10 днів гру зіграли понад 1 мільйон користувачів, але більшість з них були на консолях Xbox Series X | S та PlayStation 5.

На платформі Steam, яка була “запланована як основний канал продажів для споживачів на ПК”, кооперативний шутер зазнав труднощів через деякі початкові проблеми.

“Перший досвід гравців та структура місій призвели до високого рівня вибуття користувачів у перші дні та зростання негативних відгуків. Проте, коли гравці почали більше часу проводити в грі, і ми випустили оновлення, що покращують гру, відгуки стали більш позитивними,” – зазначив генеральний директор Remedy, Теро Віртала.

“Ми незадоволені комерційними результатами продажів на етапі запуску FBC: Firebreak. На сьогодні комерційна успішність FBC: Firebreak в основному була забезпечена угодами з підписними сервісами Xbox і PlayStation. Значна частина доходів від цих угод буде визнана протягом усього контрактного періоду.

Віртала підкреслив, що FBC: Firebreak розроблялась з урахуванням можливостей еволюції, і він вірить, що спін-оф Control може стати успішним, незважаючи на “складний запуск.”

“Ми впевнені, що маємо міцну гру для подальшого розвитку. Гравці, які провели у грі більше години, переважно залишили позитивні відгуки, що демонструє, що основний ігровий досвід є захоплюючим,” – додав він. “Ми вже випустили патчі та повідомили про те, як гра буде продовжувати розвиватися.”

FBC: Firebreak отримає велике оновлення в кінці вересня, яке, на думку Remedy, стане “ключовим кроком” у розвитку проекту та взаємодії з гравцями. Віртала зазначив, що компанія залишається вірною спілкуванню з спільнотою FBC: Firebreak та розширенню гри.

Control перевищив 5 мільйонів продажів за всю історію у другому кварталі

У другому кварталі фінансового року Remedy зафіксувала зростання доходу на 63.5 відсотка в річному обчисленні до €16.9 мільйонів ($19.6 мільйонів).

Продажі ігор та роялті зросли, хоча витрати на розробку також збільшилися. Компанія зафіксувала квартальний операційний збиток у €500,000 ($581,000), що є покращенням у порівнянні з операційним збитком у €2.7 мільйона ($3.1 мільйона) за той же період минулого року.

“Зростання продажів ігор було зумовлене продажами FBC: Firebreak, включаючи початкові надходження від підписних угод із Sony та Microsoft. Alan Wake 2 та Control продовжують стабільно продаватися та приносити роялті. Витрати на розробку виникли через Control 2 та ремейк Max Payne 1 & 2,” — зазначив Віртала.

Control 2 залишився на шляху до досягнення своїх наступних виробничих етапів. Команда розробників наразі зосереджена на створенні ігрового процесу, середовищ і місій.

У виробництві також триває ремейк Max Payne 1 & 2, яка, за словами Віртала, набирає “стабільний імпульс”.

“Співпраця з Rockstar Games залишається тісною та продуктивною, що забезпечує узгодженість під час просування проекту до його наступної значної стадії,” – додав він.

Control перевищив 5 мільйонів продажів у другому кварталі. Права на публікацію, маркетинг та розповсюдження гри нещодавно повернулись до Remedy, і компанія повідомила, що їй вдалося успішно стимулювати продажі.

Alan Wake 2 також продовжує “стабільно продаватися та приносити роялті.” Remedy повідомила, що ширша франшиза Alan Wake продається відповідно до очікувань.

Обговорюючи загальні перспективи бізнесу, Віртала зазначив, що Remedy виконує свої основні стратегічні принципи, зосереджуючись на самовидавництві та вже отримала “цінний досвід” в цій сфері.

“Протягом другого кварталу більше половини доходів Remedy було отримано від продажів ігор та роялті у порівнянні з розробницькими витратами, які становили меншу частку доходу. Це ознака прогресивного переходу Remedy до моделі самовидавництва. Ми продовжимо реалізовувати нашу стратегію, щоб досягти поставлених цілей до 2027 року,” – додав він.

“У нас є дві встановлені власні франшизи, Control та Alan Wake, які пов’язані через Remedy Connected Universe. Remedy буде самостійно видавати свої майбутні ігри, оскільки права інтелектуальної власності належать Remedy. Розширення та розвиток цих двох франшиз буде ключовим елементом нашого майбутнього. Крім того, ми працюємо над партнерською франшизою Max Payne, яка була створена Remedy.”

“До 2030 року ми плануємо стати визнаною креативною студією з стійким та значним комерційним успіхом.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Ubisoft скасувала наступну гру у серії Assassin’s Creed (кодова назва “Проект Скарлет”) через побоювання політичних наслідків у США. Згідно з інформацією Game File, компанія ухвалила рішення про скасування гри в…

    Remedy визнала, що FBC: Firebreak все ще не досягає очікувань

    Фінська компанія Remedy випустила попередження про зниження прибутку через слабкі продажі кооперативного шутера FBC: Firebreak. У зверненні до інвесторів компанія зазначила, що зменшила довгостроковий прогноз продажів гри та задекларувала не…

    You Missed

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    ТОП способів вивести гроші з мобільного рахунку на карту

    ТОП способів вивести гроші з мобільного рахунку на карту

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Розумно запустити туристичну картку в Індії

    Розумно запустити туристичну картку в Індії

    Незрозуміла нова назва Fire TV Stick 4K від Amazon

    Незрозуміла нова назва Fire TV Stick 4K від Amazon