Циклічний контент Bungie в Destiny 2 призвів до юридичних сварок через позов про плагіат

Destiny 2, розроблена компанією Bungie, опинилася в незвичній правовій ситуації, спричиненій їхньою практикою вилучення старіших доповнень своїй популярній онлайн-гри в жанрі наукової фантастики. Це не лише призведе до збільшення витрат студії, що належить Sony, на судові процеси, але і піднімає питання про збереження відеоігор. Нещодавно федеральний суддя відмовив у клопотанні Bungie про закриття позову про плагіат, поданому наприкінці 2024 року, зазначивши, що матеріали третіми сторонами, які вони надали, не є достатніми для підтвердження прав на авторство.

Позов, поданий письменником Метью Келсі Мартіно, звинувачує Bungie у плагіаті елементів науково-фантастичної історії, яку він опублікував на WordPress у 2013-2014 роках. Він стверджував, що зміст кампаній “Червона війна” та “Прокляття Осіріса” з 2017 року запозичив елементи з його твору.

Відповідно до документів суду, Bungie намагалася закрити справу, надавши 13 годин фанатських відеозаписів з Destiny 2 та джерела з фан-вікі “Destinypedia” як доказ свого авторства. У своєму клопотанні розробник зазначив, що спирається на документацію третіх осіб, оскільки кампанії “Червона війна” і “Прокляття Осіріса” наразі не доступні для гри. Це пояснюється практикою компанії “цикл контенту”, коли старі доповнення до Destiny 2 знімаються з реалізації для підтримки балансу гри та зменшення обсягу контенту, що потребує підтримки. (Bungie зазначила в своєму клопотанні, що кампанії “Червона війна” і “Прокляття Осіріса” “більше не можуть працювати”, оскільки їхній код “несумісний” з поточною базовою платформою Destiny 2.)

Суддя Сюзі Морган відхилила клопотання 2 травня 2025 року, зазначивши, що матеріали третіх осіб не підтверджують вимоги компанії щодо прав на авторство. Хоча її рішення переконує в необхідності збереження версій ігор для історичного документації та правового захисту, можливо, що вона б відхилила і клопотання, якби у них була ігрова версія кампаній 2017 року.

Суди стали повільніше відмовляти у справах про порушення авторських прав, подібно до справи проти Bungie

Рішення судді Морган не оцінює дійсність вимог Мартіно про плагіат, лише розглядає автентичність доказів, наданих юридичною командою Bungie. Вона підкреслює, що скарга позивача стосується гри Destiny 2, а не наданих третіх осіб доказів, і що обсяг наданих матеріалів не дозволяє суду переглянути матеріал так, як це відбувалося б у традиційному процесі розкриття.

“Навіть якби суд мав доступ до повної версії Destiny 2, ця справа вимагала б значно більш складного аналізу, ніж ті, що проводилися в наведених відповідачем справах,” написала Морган, коментуючи посилання Bungie на справи такі як Gottlieb Development v. Paramount Pictures. “Не було достатньо часу для розкриття, і додатки явно походять від третіх осіб. Їх автентичність не була підтверджена.”

Відмова Моргана від закриття справи співпадає з загальнішою тенденцією федеральних суддів відмовлятися від відмови у справах про порушення авторських прав у інших творчих сферах. Нещодавно Hollywood Reporter зазначив, що федеральні апеляційні суди “попереджають” нижчі суди про те, щоб не відмовляти у справах занадто рано. Це дозволило таким позовам, як той, що був поданий проти Apple і режисера М. Найт Шямалана, продовжити до суду присяжних. Грегоріні звинуватила Apple та Шямалана в копіюванні її фільму 2013 року “Правда про Емануель” під час створення шоу Apple TV+ “Слуга”.

Справа Грегоріні спочатку була відхилена, але це рішення було скасовано апеляційним судом, який постановив, що “розумні думки можуть відрізнятися” щодо того, чи подібні два твори, і що процес розкриття може “висвітлити” факти справи. У січні 2025 року присяжні вирішили, що Шямалан і Apple не порушили авторські права Грегоріні, підтвердивши високий рівень доказів, які ставлять перед позивачами в справах про порушення авторських прав, з яким ще має зіштовхнутися Мартіно у своїй справі проти Bungie.

Під час цього процесу виявилося, що рішення такого роду призводять до зростання позовів про авторські права проти продюсерів Голлівуду, розташованих у штатах, що входять до Дев’ятого округу. Справу проти Bungie подано в Луїзіані, що входить до П’ятого округу.

Журнал Game Developer звернувся до Bungie за коментарем і надасть оновлення цієї новини, коли буде отримано відповідь.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Справжня цінність розваг полягає у їхній унікальності: Nintendo усвідомлює, що зростання витрат на розробку — це дуже погані новини

    Президент Nintendo Шунтаро Фурукава повідомив, що компанія активно розглядає можливості скорочення виробничих циклів, дотримуючись при цьому принципів створення ігор, які пропонують “новизну”. Під час останньої сесії запитань і відповідей з…

    Square Enix здійснює значні інвестиції в розробника Vaultbreakers BetaDwarf

    Компанія Square Enix вкладає у данську студію BetaDwarf, не розкриваючи суму інвестицій, щоб підтримати розробку екшен-RPG у стилі топ-даун під назвою Vaultbreakers. Студія BetaDwarf повідомила про цю новину, назвавши її…

    You Missed

    Google впроваджує перевірки віку за допомогою ШІ для блокування акаунтів користувачів

    Google впроваджує перевірки віку за допомогою ШІ для блокування акаунтів користувачів

    Генеральний прокурор штату-республіканець офіційно досліджує причини, чому AI-чатботи не симпатизують Дональду Трампу

    Генеральний прокурор штату-республіканець офіційно досліджує причини, чому AI-чатботи не симпатизують Дональду Трампу

    Голова FCC Брентен Карр досліджує стосунки Comcast з телеканалами NBC

    Голова FCC Брентен Карр досліджує стосунки Comcast з телеканалами NBC

    Dropbox припиняє роботу свого менеджера паролів

    Dropbox припиняє роботу свого менеджера паролів

    AllUnity отримала ліцензію EMI від BaFin для запуску євро-стейблкоїна

    AllUnity отримала ліцензію EMI від BaFin для запуску євро-стейблкоїна

    Grok шукає думку Ілона Маска перед відповідями на складні питання

    Grok шукає думку Ілона Маска перед відповідями на складні питання