Xsolla впроваджує SDK для монетизації безпосередньо для розробників Unity

Компанія Xsolla представила новий набір інструментів (SDK), який надає розробникам, що працюють з Unity, можливість прямої монетизації продуктів.

Сьогодні було оголошено про запуск цього SDK, який дозволяє розширити можливості монетизації без необхідності складної роботи з бекендом. Завдяки цьому інструменту розробники можуть інтегрувати платіжні рішення, організовувати внутрішньоігрові покупки та створювати індивідуальні магазини без прив’язки до закритих платформ.

Як повідомляє Xsolla, користувачі зможуть зберегти більше доходу і зберегти повний контроль над процесом оплати, а також над даними гравців та стратегією монетизації. Легка інтеграція з Unity дає змогу безперешкодно впроваджувати платіжні рішення, веб-магазини та інші прямі рішення для споживачів у проєкти Unity з підтримкою для iOS, Android, ПК та вебу.

Наприклад, у мобільних іграх на Unity для iOS користувачі можуть використовувати функцію Xsolla Buy Button для внутрішньоігрових покупок у США. Водночас, новий SDK дозволяє дистрибуцію ігор Unity в Європі через нотацію, маркетплейси та стороннє завантаження, а також забезпечує альтернативне виставлення рахунків. Що стосується Android, SDK дозволяє глобальну дистрибуцію APK, створених на базі Unity, через стороннє завантаження та підтримує вибіркове виставлення рахунків (UCB та non-UCB) по всій Європі, Індії та Південній Кореї.

“Розробники Unity щодня розширюють творчі межі, і вони заслуговують на таку ж свободу в питанні монетизації”, – заявив Кріс Гьюіш, президент із комунікацій та стратегії Xsolla, під час анонсу. “Наш новий SDK допомагає розробникам безпосередньо спілкуватися з гравцями, зберігати більшу частину доходу та працювати на своїх умовах, не відмовляючись від гнучкості чи глобального охоплення.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Ubisoft скасувала наступну гру у серії Assassin’s Creed (кодова назва “Проект Скарлет”) через побоювання політичних наслідків у США. Згідно з інформацією Game File, компанія ухвалила рішення про скасування гри в…

    Remedy визнала, що FBC: Firebreak все ще не досягає очікувань

    Фінська компанія Remedy випустила попередження про зниження прибутку через слабкі продажі кооперативного шутера FBC: Firebreak. У зверненні до інвесторів компанія зазначила, що зменшила довгостроковий прогноз продажів гри та задекларувала не…

    You Missed

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Розумно запустити туристичну картку в Індії

    Розумно запустити туристичну картку в Індії

    Незрозуміла нова назва Fire TV Stick 4K від Amazon

    Незрозуміла нова назва Fire TV Stick 4K від Amazon

    Microsoft не отримала штраф від ЄС за об’єднання Teams з Office 365

    Microsoft не отримала штраф від ЄС за об’єднання Teams з Office 365