Студія Starbreeze оголосила про призначення колишнього співробітника EA Йонаса Сканца на посаду генерального директора франшизи Payday.
Сьогодні було підтверджено, що Сканц приєднується до команди з метою “керувати креативним і комерційним напрямком франшизи.” Він має значний досвід роботи в EA, де працював понад 40-ти проектах, переважно займаючи посади режисера інженерії та директора студії у філії в Стокгольмі.
Серед випусків ігор, в яких брав участь Сканц, можна виділити такі, як Anthem, Battlefield V та Star Wars: Battlefront II 2017 року. Він також відігравав важливу роль в розробці ігрового движка Frostbite, зокрема, у переході футбольної гри FIFA (з 2023 року перейменованої на EA Sports FC) на цей движок, а також у розробці інструментів для серій Battlefield.
Сканц заявив:
“Протягом першого тижня я мав можливість поспілкуватися з людьми в компанії про історію, сьогодення та майбутнє інтелектуальної власності. Пристрасть і відданість, які я тут спостерігаю, справді надихають, і я тут, щоб працювати з командою над розвитком Payday такими способами, які будуть дивувати, радити та винагороджувати нашу спільноту.”






