Компанія Notion представила нового агента у рамках розвитку свого штучного інтелекту, анонсувавши його у четвер. Цей крок став ключовим моментом у розгортанні версії Notion 3.0, доступної для всіх користувачів. Новий продукт компанія описує як “командного партнера і суперкористувача Notion”, який “може виконувати всі завдання, які може зробити людина у Notion”.
Раніше користувачі Notion створювали сторінки та бази даних вручну, тепер же агент виконує цю роботу замість них. Агенти також можуть шукати інформацію не лише в середовищі Notion, але й у пов’язаних інструментах, таких як Slack, а також в Інтернеті. Відповідно до пресрелізу компанії, агенти здатні формувати план та виконувати його, виконуючи до “20 хвилин автономної роботи одночасно на сотнях сторінок”.
Агенти можуть також “запам’ятовувати” уподобання користувачів, такі як, наприклад, який контент варто використовувати і де його зберігати. Ці “спогади” зберігаються у профілі користувача, який можна редагувати в подальшому. Кожного агента можна персоналізувати під кількома профілями з різними поведінковими настройками, але повністю автоматизовані та налаштовані агенти будуть запущені в майбутньому.
Використання AI-агентів у Notion включає створення та редагування електронних розсилок, збір і аналіз відгуків, отриманих з різних платформ, в один звіт, а також перетворення нотаток з нарад на електронні листи та пропозиції.
Співзасновник компанії, Акшай Котарі, анонсував запуск агентів у серпні та вересні, демонструючи у відео, як агент створює трекер відвіданих кафе та базу даних фільмів, які варто подивитися, на основі рейтингів з сайту Rotten Tomatoes.






