Gamescom 2025 розпочнеться менш ніж за тиждень, і перед відкриттям цього щорічного заходу індустрії вже побито кілька рекордів.
Gamescom 2025
Протягом п’яти днів цей захід, який вважається провідною ярмаркою цифрової ігрової культури Європи, зберете понад 1,500 експонентів з 72 країн. Це важливий перший крок, на думку організаторів, який забезпечить найрізноманітніший виставковий склад в історії Gamescom.
Щоб задовольнити зростаючий інтерес експонентів, Gamescom 2025 розширить свої площі до рекордних 233,000 квадратних метрів. Рекордні показники реєстрації свідчать про те, що це правильний крок, адже минулорічний захід зібрав 335,000 відвідувачів.
Відкриття Night Live, цифрове та офлайн-шоу, що відкриває захід численними анонсами відеоігор, вперше відбудеться в залі 1. Це дозволить 5,000 осіб відвідати шоу наживо, хоча трансляція також буде доступна онлайн для глобальної аудиторії.
Фелікс Фальк, керуючий директор асоціації ігрової індустрії Німеччини, яка володіє брендом Gamescom та спільно організовує захід з Koelnmesse, описав інтерес до шоу як “потужний.” Проте чому Gamescom процвітає в роки після пандемії, коли інша велика подія, на ім’я E3, зазнала краху?
В розмові з Game Developer на початку цього тижня Фальк зауважив, що Gamescom витримала цей виклик і стала сильнішою, оскільки організатори зрозуміли важливість створення цифрової присутності ще до того, як COVID-19 спричинив глобальну паузу.
Відкриття Night Live стало частиною цього зусилля, щоб залучити глобальну аудиторію через потужність потокового відео. Фальк пояснив, що майже 50 мільйонів людей переглядали минулорічне відкриття, очолюване Джеффом Кілі. Це велика кількість глядачів для бренду Gamescom.
Фальк зазначив, що перехід до гібридного формату, що поєднує онлайн та фізичний формат, забезпечив Gamescom “хорошу позицію” ще до пандемії.






