Інвестори Meta цікавляться, чи є “світло в кінці тунелю” для Reality Labs

Інвестори Meta звернулися до керівництва компанії з питанням, чи існує “світло в кінці тунелю” для Reality Labs, після того як цей підрозділ зазнав операційних збитків у розмірі 4,2 мільярда доларів у першому кварталі фінансового року.

Останні збитки були зазначені у фінансовому звіті компанії за квартал, що завершився 31 березня 2025 року. Це сталося після того, як Reality Labs втратила вражаючі 17,7 мільярда доларів під час фінансового року 2024 — зокрема, 4,9 мільярда доларів було втрачено у четвертому кварталі, що підкреслює тривалу тенденцію, яка змушує інвесторів задуматися, коли великі інвестиції компанії в метавсесвіт почнуть приносити плоди.

Під час транскрипції звіту про прибутки старший менеджер Evercore ISI Марк Махані висловив ці турботи. “Чи є світло в кінці тунелю?”, запитав він. “Чи є причина вважати, що є якийсь фактор, який може спричинити зменшення цих збитків, і коли це станеться? Але, можливо, важливіше — що призведе до зниження цих втрат?”

У відповідь генеральний директор Meta Марк Цукерберг заявив, що Reality Labs зосереджена на підвищенні ефективності, але також потребує можливостей “швидкої реалізації та зростання”, оскільки нові технології — наприклад, смарт-окуляри на основі штучного інтелекту — набирають популярність.

Якщо подивитися на провідні споживчі електронні вироби в інших категоріях, то до третього покоління їх часто продають по 10 мільйонів одиниць і зростають з цього рівня. І я не певен, що ми зробимо саме це, але думаю, що це приблизно той обсяг можливостей, який у нас є“, — додав він.

Скорочення, збитки і зменшення продажів обладнання домінують у розмовах про Reality Labs

Оглядаючи результати продуктів Reality Labs, можна помітити, що дохід у першому кварталі впав на 6% у порівнянні з минулим роком до 412 мільйонів доларів через зменшення продажів обладнання Meta Quest. Частково цей спад було компенсовано збільшеними продажами смарт-окулярів Ray-Ban Meta AI. Витрати Reality Labs зросли на 8% у річному обчисленні до 4,6 мільярда доларів.

Співробітники Reality Labs стали об’єктом скорочень протягом минулого року. У червні 2024 року стало відомо, що підрозділ був структурований у дві групи: організацію “Метавсесвіт”, що охоплює бізнес Quest, та групу “Носимого обладнання”, орієнтовану на інші ініціативи обладнання. 25 квітня цього року понад 100 працівників було звільнено у рамках цієї бізнес-одиниці.

До цього Meta скоротила 5% свого штату, щоб “швидше виводити з роботи низькоефективних співробітників” після звільнення 21 тисячі працівників протягом 2022 і 2023 років.

Хоча Meta проводила скорочення в усіх підрозділах, фінансовий директор компанії Сьюзан Лі раніше зазначала, що Reality Labs — це просто підрозділ, де інвестори можуть очікувати певних витрат заради амбіцій.

Це просто великий портфель“, — пояснила вона у третьому кварталі 2024 року. “Це місце, де, хоча амбіції є значними і охоплюють багато продуктів, ми також зосереджуємося на ефективності“.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Silksong отримала дату випуску після семирічної розробки

    Розробники з Team Cherry, відомі завдяки грі Hollow Knight, оголосили, що вихід довгоочікуваного сиквела, Hollow Knight: Silksong, відбудеться 4 вересня. Більше 300,000 відвідувачів одночасно зібралися, щоб подивитися оголошення на YouTube-каналі…

    Злой Імперії: уникайте раннього доступу, поки не завершать на 90%

    Принц Персії: Бунтівник розробник Evil Empire вважає, що виходити у ранній доступ на даний момент доцільно лише у тому випадку, якщо проект завершено принаймні на 90 відсотків. На виставці Gamescom…

    You Missed

    TikTok тепер дозволяє всім надсилати один одному голосові повідомлення та фотографії у приватних повідомленнях

    TikTok тепер дозволяє всім надсилати один одному голосові повідомлення та фотографії у приватних повідомленнях

    Графіка Tesla скоро стане неймовірною

    Графіка Tesla скоро стане неймовірною

    Silksong отримала дату випуску після семирічної розробки

    Silksong отримала дату випуску після семирічної розробки

    Ринок ігор до 2025 року досягне $188,8 млрд, з найбільшим приростом у сегменті консолей

    Ринок ігор до 2025 року досягне $188,8 млрд, з найбільшим приростом у сегменті консолей

    Презентовано Google Pixel 10 Pro та Pro XL з чипом Tensor G5, більш потужними акумуляторами та магнітними аксесуарами Pixelsnap

    Презентовано Google Pixel 10 Pro та Pro XL з чипом Tensor G5, більш потужними акумуляторами та магнітними аксесуарами Pixelsnap

    Klarna готується відновити процес виходу на біржу

    Klarna готується відновити процес виходу на біржу