Споживчий фінансовий захист (CFPB) подав позов до Synapse Financial Technologies, звинувачуючи компанію у втраті коштів клієнтів під час подання заявки на захист банкрутства.
Претензії CFPB
CFPB стверджує, що після того, як Synapse подала документи на банкрутство в квітні 2024 року, кошти клієнтів, що переміщалися між банками-партнерами, були загублені, через що клієнти не могли отримати доступ до своїх грошей протягом кількох тижнів або навіть місяців.
Втрати банків-партнерів
Банки-партнери заявили, що сума коштів, що знаходилась у них для клієнтів Synapse, виявилася меншою, ніж було зазначено в документах Synapse, внаслідок чого виникла загальна нестача в розмірі від 60 до 90 мільйонів доларів.
Багато споживачів досі не отримали свої повні залишки на рахунках.
Потенційні наслідки позову
Якщо позов перейде до суду, CFPB може заборонити Synapse торгувати даними клієнтів і запровадити грошові штрафи для компенсації потерпілим споживачам.






