Фелікс Фальк, виконавчий директор асоціації ігор Німеччини, яка володіє брендом Gamescom та спільно організовує захід разом з Koelnmesse, висловив своє здивування щодо того, що Gamescom Latam зазнав критики з боку численних місцевих розробників після цьогорічного шоу в Сан-Паулу, Бразилія.
У травні більше 250 розробників з Бразилії підписали відкритий лист, адресований організаторам Gamescom Latam, у якому стверджували, що захід не надав достатньої підтримки місцевим експонентам.
Подія Gamescom Latam зазнає критики
Підписанти листа зазначили, що місцеві розробники зазнали труднощів замість допомоги через те, що їм були виставлені «непомірні ціни за стенди» та інші витрати на оренду обладнання. Вони також висловили розчарування у зв’язку з відсутністю підтримки в харчуванні та транспортуванні, а також недостатніми зонами для відпочинку для експонентів, яких нібито зобов’язали проводити на своїх стендах не менше 12 годин на день або ризикувати штрафами.
Лист вказував на те, що ці проблеми означають, що Gamescom Latam займає «антогоністичну позицію стосовно розробників».
«Це шкодить саме тим, хто найбільше потребує підтримки, зокрема експонентам у секції Panorama Brasil. Це стає ще більш помітним, коли порівнювати з урядовою допомогою, наданою деяким міжнародним гостям, чий проїзд та проживання часто покриваються разом з іншими заохоченнями», – додали автори листа.
Організатори Gamescom Latam швидко заперечили ці звинувачення, назвавши деякі з них «фактологічно невірними». Нещодавно в інтерв’ю Фальк пояснив, що був здивований, дізнавшись про суперечку, і стверджував, що команда в Сан-Паулу добре справлялася з підтримкою розробників у регіоні.
«Я був здивований, коли прочитав про критику, тому що, наприклад, якщо ви є частиною фестивалю і можете відвідати Gamescom безкоштовно, ви повинні розуміти, що повинні представляти свою гру людям», – зазначив Фальк. – Це те, що ми теж робимо на Gamescom у Кельні. […] У нас є великі знижки для інді-розробників, щоб це було дешевше для них, але ми просимо їх бути на своїх стендах, адже це і є краса заходу. Тому я вважаю, що тут сталася якась непорозуміння, адже команда у Сан-Паулу дуже добре зробила свою роботу, надаючи їм можливість бути частиною заходу безкоштовно», – прокоментував він.
Щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому, команда Gamescom планує працювати з партнерами, які вже зарекомендували себе в організації заходів у цих регіонах, оскільки вони намагаються розширити Gamescom Latam у Бразилії та Gamescom Asia в Бангкоку.
Саме тому, за його словами, Gamescom Asia перенесеться до Бангкоку у 2025 році після об’єднання з Thailand Game Show. Хоча B2B-частина заходу була сильною під час попереднього проведення в Сінгапурі, секція B2C зростала повільніше, ніж сподівалися.






