Розробник Cloud Chamber, який працює над Bioshock 4 у партнерстві з видавництвом 2K, оголосив про “зменшення чисельності команди” на фоні змін у керівництві.
Як повідомляє Джейсон Шрайер з Bloomberg, дане скорочення торкнулося “невизначеного числа співробітників” в Cloud Chamber. На запит про точну кількість працівників, представник 2K відповів, що видавництво наразі не має “додаткових коментарів.”
У внутрішній пам’ятці, надісланій співробітникам і поданій представником Game Developer, президент 2K Games Девід Ісмейлер повідомив про скорочення штату.
“Розробка наступної гри Bioshock триває вже кілька років. Хоча ми в захваті від основних ігрових елементів проекту, ми вирішили разом з керівництвом студії переглянути деякі аспекти, які є важливими для гри в Bioshock, і, вносячи ці зміни, скорочуємо чисельність команди, щоб зосередитися на цій роботі та дати грі більше часу для розвитку,” написав Ісмейлер.
Я розумію, що це важка новина для всіх. Якщо ваша роль підпадає під скорочення, сьогодні ви отримаєте деталі щодо вихідної компенсації, кар’єрних послуг і ресурсів підтримки від вашого менеджера або керівництва студії. Це непростий процес, але ми сподіваємося зробити все можливе, щоб підтримати вас у цей час. Я хочу подякувати кожному з вас за вашу відданість та наполегливу працю.”
Ця новина з’явилася всього через кілька тижнів після звіту Bloomberg від 1 серпня, в якому стверджувалося, що Bioshock 4 не пройшла перевірку з боку видавництва. Це, за чутками, призвело до змін у керівництві та перегляду сюжету. Також повідомлялося, що співробітники хвилювалися, що можуть відбутися скорочення.






