
Анонімний представник компанії Arkane стверджує, що Microsoft, материнська компанія студії, досі не відповіла на відкритий лист, опублікований 12 серпня. Лист, підписаний працівниками, закликав припинити, як стверджується, співпрацю з ізраїльськими військовими. Цю інформацію виявили новинні видання, такі як The Guardian, +972 Magazine та Local Call під час спільного розслідування, в якому стверджується, що ізраїльська розвідувальна агенція Unit 8200 використовувала хмарну платформу Microsoft Azure для стеження за телефонними розмовами палестинців у Газі та на Західному березі.
Збройні сили Ізраїлю (IDF) нібито використовували інформацію з цих телефонних дзвінків для координації авіаударів і “управління операціями” військових сил у цих регіонах. Працівники Arkane, які об’єдналися в профспілку Syndicat des Travailleureuses du Jeu Vidéo (STJV), разом з іншими співробітниками Microsoft протестують проти цих контрактів, але отримали в якості відповіді лише мовчання.
Цю інформацію повідомив Стівен Тотіло з Game File, який спілкувався з анонімним розробником Arkane на ім’я “Манон”. “Ніхто не відповів на наш відкритий лист, ані Microsoft, ані Bethesda, ані керівництво Arkane,” — зазначив Манон у розмові з Game File. Він зазначив, що єдине визнання ситуації сталося після обговорення питання в внутрішньому чаті студії. “Керівництво Arkane закликало всіх бути обережними під час висловлення своїх думок, щоб підтримувати мирний обмін на цю тему. Вони не звернулися до самого листа і залишилися нейтральними.”
Таке мовчання триває вже десять днів. Манон зазначив, що Microsoft було попереджено за кілька годин до того, як працівники вирішили публічно висловити свої занепокоєння.
Попри це додаткове часу, компанія не надала жодної внутрішньої відповіді.
Xbox мовчить про військові контракти Microsoft
15 квітня Microsoft оголосила про запуск “формального перегляду” своїх контрактів з IDF. Але попри те, що все більше розробників ігор приєднуються до протесту проти участі компанії у війні в Газі, Xbox Game Studios залишаються суворо мовчазними з цього питання. Компанія відповіла на наші численні запити коментарів лише після того, як старший редактор новин Game Developer Кріс Керр підняв цю тему під час інтерв’ю з директором гри Grounded 2 Крісом Паркером та креативним директором Eidos Montreal Джастіном Васкезом на Gamescom цього тижня.
Під час цієї розмови представники PR заборонили Вазкесу та Паркеру відповідати на це запитання, пізніше пославшись на блог Microsoft від 15 квітня.
Також ці представники відмовилися відповідати на питання стосовно рішення Microsoft скоротити понад 9 000 працівників 2 липня, серед яких було багато співробітників дочірніх компаній Xbox Game Studios, таких як King і Zenimax. Ці звільнення також вплинули на строки публікації відкритого листа працівників STJV в Arkane. Манон сказав Game File, що група була стурбована, що лист може бути “дизавуюваний” новинами про звільнення.
“Відтоді знайти правильний момент стало дуже важко, знанням про те, що ситуація в Газі швидко погіршується.”
Game Developer звернувся до Microsoft за коментарем з цього приводу та надасть оновлення після отримання відповіді від компанії.