
HSBC терміново намагається усунути неполадки в своїх мобільних та онлайн-банківських системах, які викликали у клієнтів проблеми з помилками, пропущеними платежами та неточною інформацією про рахунки.
Робота онлайн-сервісів банку зупинилася вранці, і клієнти зіткнулися з різноманітними проблемами, пов’язаними з вхідними та вихідними платежами, а також доступом до інформації про рахунки.
Деякі користувачі повідомляють про появу повідомлення ERR03 під час спроби входу, тоді як інші, які вже увійшли, отримують повідомлення: “Вибачте, сталася помилка. Будь ласка, спробуйте знову”.
Проблеми також стосуються HSBC та його партнера First Direct, і, згідно з оновленнями, які з’явилися до полудня, незручності продовжувалися.
Оновлення служби 12:45: ми щиро вибачаємося, що деякі послуги наразі недоступні в мобільному та онлайн-банкінгу. Розуміємо, що це засмучує, і наші команди працюють над вирішенням проблеми.
— first direct (@firstdirect)
Оновлення, яке було опубліковане пізніше вдень
Оновлення служби 15:15: послуги вже починають відновлюватися, і ми продовжимо уважно слідкувати за ситуацією. Вибачаємося за незручності та дякуємо за ваше терпіння.
— first direct (@firstdirect)